News World

Większość internautów w USA korzysta z serwisu Netflix

W USA platforma Netflix zdominowała rynek VOD. Jak wynika z danych comScore, ponad 75% internautów korzysta z serwisu oferującego wideo na życzenie.

W rankingu serwisów VOD w Stanach Zjednoczonych oprócz platformy Netflix, przeanalizowano Sling, Hulu, HBO GO, Amazon Prime Video oraz YouTube. Według raportu comScore, pod koniec ub.r. ponad połowa gospodarstw domowych podłączonych do internetu korzystała z serwisów VOD.

Na czele platform oferujących dostęp do wideo na życzenie jest Netflix, z którego korzysta ponad 75 procent użytkowników. Na drugim miejscu uplasował się serwis YouTube. Z tego serwisu korzystało ponad 55 procent internautów. Podium zamykam Amazon Prime Video / Instant na poziomie 33 procent.

Dominacja Netfliksa nad konkurencją nie jest spostrzegana z punktu widzenia zaangażowania e-widzów. Wyniki badania pokazują, że subskrybenci Netfliksa oglądają średnio 28 godzin w miesiącu. Niemalże dwukrotnie więcej czasu spędzają użytkownicy serwisu Sling TV, gdzie średnia jest na poziomie 47 godzin w ciągu jednego miesiąca.

Nie tylko Netflix – poznaj Hulu, Amazon Prime Video, HBO Now

Na łamach serwisu VODnews pisaliśmy o zagranicznych podmiotach oferujących wideo na życzenie. Serwis Hulu oferuje dostęp do bieżących odcinków nowych sezonów seriali. Ponadto, firma rozpoczęła walkę na kanały telewizyjne. Zza oceanem w serwisie Amazona można znaleźć kilka wariantów pakietów. Z kolei o HBO Now pisaliśmy przy okazji 2 mln subskrybentów na całym świecie.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: