News World

Marc Dorcel wchodzi do internetu. Nadawca stworzył serwis VOD

Wygląda na to, że jest miejsce w internecie, na jakościowe treści wideo poświęcone rozrywce dla dorosłych. Nadawca Dorcel z własną platformą streamingową.

Dorcel Experience będzie odzwierciedleniem ramówki telewizyjnej kanału Dorcel. Francuski producent filmów dla dorosłych rozpoczął walkę o internetowego widza. W walce z wszechobecnym dostępem do tego typu treści, nadawca uruchomi jakościową bibliotekę. Platforma VOD będzie zawierać przede wszystkim filmy erotyczne oraz cztery kanały telewizyjne znane od dostawców telewizji płatnej.

Francuski producent tworzy Dorcel Experience by podążać za swoimi widzami

Jakościowa i bogata w ilości materiałów VOD – tak ma prezentować się nowa platforma Dorcel Experience. W serwisie widzowie będą mogli obejrzeć ponad 5 tysięcy materiałów wideo. Treści zostaną zaoferowane przez ponad 40 wytwórni zajmujący się jakościową produkcją tytułów dla dorosłych. Do dyspozycji dla subskrybentów także kanały telewizyjne nadawane na żywo przez internet. Mowa o stacjach takich jak Dorcel TV, Dorcel XXX, StarsXXX oraz Dorcel TV+1.

Jak informuje dostawca telewizyjny, użytkownicy będą cieszyć się z rozrywki nie tylko na żywo. W serwisie Dorcel Experience zaoferowano funkcję restart, dzięki czemu dany film będzie można obejrzeć od początku.

Spersonalizowana telewizja dla dorosłych na miarę współczesnych czasów

Podczas rejestracji na platformie Dorcel Experience, użytkownik może wybrać swoje preferencje co do treści, aktorów czy aktów. Dzięki temu, widzowie będą mieli spersonalizowane treści i lepszą rekomendację. Materiały VOD wbrew pozorom będą oferowane w kilku językach: francuskim, angielskim i niemieckim.

Subskrypcję można aktywować pod adresem www.dorcel.com/experience. Nieograniczony dostęp do biblioteki i kanałów linearnych będzie kosztować 29,99 euro, czyli ok. 130 zł. Miesięczna subskrypcja może być anulowana w dowolnym czasie bez żadnych konsekwencji. Platforma jest dostępna na komputerach/laptopach, a także na urządzeniach mobilnych. Aplikacje można znaleźć w sklepach AppStore oraz Google Play.

W promocji nowej usługi, nadawca telewizyjny przeprowadził specjalną akcję w mediach społecznościowych. Pod hashtagiem #DorcelChallenge, użytkownicy mogli wygrać 18.883 minut dostępu do platformy zupełnie za darmo.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: