NewsShowMax
Popularny artykuł

Trzeci sezon serialu „Ucho Prezesa” już od marca w Showmax

Nadchodząca seria będzie dostępna premierowo na platformie Showmax, a trzy dni później w WP TV. Pojawią się także archiwalne odcinki na kanale YouTube.

Najgłośniejsza satyra z ostatnich lat powraca z trzecim sezonem! Nowe odcinki zadebiutują już od 15 marca na platformie Showmax. Według informacji pozyskanych przez naszą redakcją VODnews.pl, produkcja będzie emitowana w tradycyjnej telewizji zanim pojawi się w serwisie Youtube.

Trzeci sezon serialu „Ucho Prezesa” także w WP TV

Z początkiem stycznia, telewizja Wirtualnej Polski rozpoczęła emisję pierwszej serii. Z kolei 18 lutego na kanale WP TV pojawią się odcinki drugiego sezonu. Po wyemitowaniu wszystkich archiwalnych epizodów, stacja zacznie wyświetlać najnowszą serię.

Nowe odcinki nadal będą pojawiać się wyłącznie na platformie Showmax. Po trzech dniach, udostępniony materiał zostanie wyemitowany na kanale WP TV. Oznacza to, że odcinki pojawią się szybciej niż w serwisie YouTube – na oficjalnym kanale produkcji. Już 15 marca w serwisie Showmax pojawi się pierwszy odcinek trzeciego sezonu, z kolei 18 marca zostanie on wyemitowany w linearnej telewizji. Ostatecznie, w dniu 22 marca, materiał zostanie dodany do kanału na YouTubie.

Parodia partii rządzącej wciąż na topie

„Ucho Prezesa” od samego początku cieszy się ogromną popularnością. Mogłoby się wydawać, że tego typu materiały będą na topie tylko przez chwilę. Jak widać, partia Prawa i Sprawiedliwości wciąż dostarcza twórcom serialu gotowe scenariusze.

Według raportu Google’a, produkcja była jedną z najchętniej wyszukiwaną frazą w minionym roku. Za sukcesem stoi formacja Kabaretu Moralnego Niepokoju, z Robertem Górskim i Mikołajem Cieślakiem na czele. Oprócz głównych postaci, w produkcji pojawili się także Izabela Dąbrowska, Paweł Koślik. A także znani szerszej widowni: Michał Czernecki, Sebastian Stankiewicz, Katarzyna Żak, Jarosław Boberek, Cezary Żak czy Wiktor Zborowski.

Przypomnijmy, iż podczas debiutu, w zaledwie trzy dni, kanał na YouTubie zyskał 123 tys. subskrybentów. Według nieoficjalnych informacji, podczas publikacji pierwszej serii, twórcy zarobili ok. 62 tys. zł. Wyprodukowanie jednego odcinka kosztuje ok. 20 tys. zł, choć ta kwota znacznie się zwiększyła po inwestycji ze strony Showmaxa i przy powiększeniu obsady i zmiany planu zdjęciowego. Produkcja doczekała się oficjalnego gadżetu jakim jest Globus Polski. Po wyemitowaniu odcinka z tym przedmiotem, w sklepach masowo zaczęto sprzedawać wiernie odwzorowany globus.



Tagi

Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: