HuluNews World

Hulu inwestuje w reklamowy model dostępu do platformy

Amerykańska platforma Hulu zauważyła potencjał w sprzedaży dostępu do kanałów telewizyjnych i materiałów VoD poprzez subskrypcje poprzez oglądanie reklam.

Na rynku amerykańskim, najwięksi konkurencji, tj. Netflix, HBO GO czy Amazon Prime Video oferują dostęp do pełnej biblioteki odpłatnie za pomocą jednej subskrypcji. Taki sam model był i jest oferowany przez Hulu, ale od 2017 roku zwiększa nacisk na ofertę udostępnianą bezpłatnie w zamian za oglądanie reklam.

Jeremy Helfand dołącza do Hulu i będzie rozwijał model reklamowy

Helfand po 6 latach pracy przy Adobe Systems zrezygnował, przy rozpocząć współpracę z platformą Hulu. Na nowej drodze zawodowej, Jeremy będzie pełnił funkcję VP head of advertising platforms. Do jego przyszłych obowiązków będzie należało m.in. rozwój modelu reklamowego, strategii reklamowej oraz rozwój technologiczny, innowacyjne rozwiązania i współpraca z partnerami w ramach ekosystemu platformy.

Hulu w bieżący roku mocno inwestuje w strategię reklamową i w ekosystem reklamowy na swojej platformie. W ostatnimi czasy mogliśmy prześledzić wprowadzenie dynamicznych reklam do kanałów TV nadawanych na żywo. Na razie format reklamowy jest dostępny tylko przy wybranych stacjach telewizyjnych, co wkrótce ma się zmienić. To właśnie Helfand będzie odpowiadał za poszerzenie zasięgu dla tego typu reklam. Hulu ogłosił także plany wprowadzenia reklam w zamian za pobieranie materiałów VoD na urządzenia mobilnych by móc oglądać je bez dostępu do internetu.

60 proc. subskrybentów woli oglądać reklamy

Podczas festiwalu Cannes Lions, CEO Randy Freer zdradził, iż z pośród 20 milionowej bazy użytkowników, aż 60% z nich korzysta z reklamowej subskrypcji. Prezes firmy wspomniał również, że właśnie reklamowy model może przynieść firmie większe zyski niż całkowicie płatna subskrypcja. Co więcej, przedstawiciel Hulu wskazał, że platforma daje użytkownikom wybór – to od nich zależy w jaki sposób chcą uzyskać dostęp do swoich ulubionych seriali i programów telewizyjnych. Subskrybent może oglądać bezpłatnie w zamian za styczność z przekazami promocyjnymi lub opłacać stałą kwotę i oglądać bez reklam.

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: