YouTuberzy

Abstrachuje z edukacyjnym kanałem o życiu seksualnym

Pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce. Nowy projekt zespołu Abstrachuje nosi nazwę „Jak TO robić?”.

Reckitt Benckiser, właściciel marki Durex, rozpoczął współpracę z twórcami Abstrachuje. Efektem jest projekt zatytułowany „Jak TO robić?”. Jak informują partnerzy, jest to pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi wchodzących w okres dojrzewania. Co tydzień pojawiają się na nim odcinki, łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi. W ten sposób twórcy przybliżają młodym widzom świat seksu. Materiały wideo mają na celu pomagać odbiorcom w znalezieniu odpowiedzi na trudne pytania. Według zapowiedzi, widzowie mogą liczyć na odpowiedzi nawet najtrudniejszych pytań nt. życia seksualnego. Kanał „Jak TO robić?” to pierwszy kanał w portfolio Abstra stworzony we współpracy z partnerem komercyjnym.

„Jak TO robić” to fabularny projekt o życiu seksualnym, przygotowującym młodzież w okresie dojrzewania

Dynamiczna forma łącząca wartości edukacyjne z walorami rozrywkowymi umożliwi kanałowi „Jak TO robić?” dotarcie do grupy docelowej 16-24. Do osób dla których Internet stanowi podstawowe źródło informacji o seksie. Przez wszystkie odcinki „Jak TO robić?” śledzimy losy Mai, znanej z dwóch sezonów już kultowego serialu YouTube „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy będą m.in. obalać poglądy związane z seksem.

Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które wciąż dla wielu mogą stanowić temat tabu. Mowa m.in. o chorobach wenerycznych, antykoncepcji, utraceniu dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi, dzięki czemu młodzi odbiorcy kanału będą mogli w prosty i zrozumiały sposób przyswajać wiedzę na temat seksu.

Rafał Masny wierzy w nowy kanał: „zupełnie nowa, bardzo świeża forma”

„Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTube obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale „Jak TO robić?” są konsultowane z seksuologiem. Treści z kanału „Jak TO robić?” są również dostępne na platformie Instagram. Wszystkie odcinki są dostępne pod TYM adresem.

„Jak TO robić? – odcinek 1

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: