Ruch w serwisach VOD rośnie podczas trwającej kwarantanny. Jak zapewnić wszystkim wsparcie techniczne? Koncern TVN Discovery przygotował chatboty dla Playera i TVN24 GO.
Ruch w serwisach VoD w ostatnich tygodniach rośnie, wzrasta też liczba nowych subskrybentów. Jak zapewnić im wszystkim wsparcie techniczne i udzielić odpowiedzi na pytania przez 24 godziny na dobę? Tu z pomocą przyjdą wirtualni asystenci. Julia i Radek, stworzeni przez KODA Bots, pomagają użytkownikom Playera i TVN24 GO.
Chatboty Playera i TVN24 GO, powstałe w systemie do automatyzacji komunikacji KODA Bots, mają postać Julii i Radka. Natychmiast dostarczają kluczowe informacje o usługach, bez względu na porę dnia. Odpowiadają na wszelkie pytania związane z ofertą i działaniem obu platform, kwestiami technicznymi dotyczącymi konta oraz płatności. Reagują na możliwe kody błędów i udzielają odpowiednich wskazówek oraz rekomendacji, jak sobie z nimi poradzić.
Chatboty Playera i TVN24 GO odpowiedzią na obsługę klientów przez całą dobę
Player to kopalnia najlepszej rozrywki, a TVN24 GO rzetelnych informacji. Obie platformy cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników, co przekłada się na potrzebę szybkiej obsługi klientów. Skuteczna reakcja na wątpliwości ze strony widzów zawsze była dla nas priorytetem. Co więcej, od początku stawiamy na wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Wprowadzenie chatbotów do obsługi użytkowników – we współpracy z KODA Bots – było dla nas naturalnym krokiem w rozwoju. W ten sposób jeszcze efektywniej możemy odpowiadać na potrzeby naszych fanów – mówi Grzegorz Przywara, Customer Care Director, player.pl.
Przyjęte rozwiązanie przyspiesza i ułatwia kontakt z klientami, a konsultantów odciąża w wykonywaniu powtarzalnych zadań. Julia i Radek świetnie radzą sobie z pytaniami otrzymywanymi w Messengerze na Facebook’u. W marcu aż 93 procent rozmów obsłużyli sami, bez udziału konsultanta.
Gdzie znaleźć Radka i Julię, którzy odpowiedzą na pytania użytkowników?
Chatbot Radek dla rządnych rozrywki internautów dostępny jest pod TYM adresem. Z kolei chatbot Julia oferuje swoje porady dla aplikacji TVN24 GO pod TYM adresem.

KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji w firmach (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Jeronimo Martins Polska, Santander Consumer Bank, Travelplanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych. Firma należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.