Serwis Player wprowadził nowe, intuicyjne menu. Firma posłuchała swoich użytkowników i udostępnia ulepszenia na swojej platformie.
Player wprowadził nowe rozwiązania w nawigacji, ulepszając organizację i wygląd menu. Zmiany znacząco poprawiają sposób poruszania się użytkowników po platformie VoD oraz skracają czas dotarcia do ulubionych tytułów.

Nowa, intuicyjna nawigacja treści w serwisie Player to ogromne wyzwanie
Jednym z największych wyzwań serwisów VOD jest odpowiednia prezentacja treści. Zależy nam na tym, aby nasi użytkownicy mogli łatwo i bez wysiłku znaleźć dokładnie to, czego szukają. Z drugiej strony chcemy prezentować różnorodność treści, polecając nowe, ciekawe tytuły, które regularnie dołączają do naszej biblioteki – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Serwis od lat współpracuje z użytkownikami, głównie za pomocą platformy Player Labs, aby nieustannie poprawiać jakość oferty. Regularnie analizuje, w jaki sposób widzowie korzystają z platformy. Ocenia, które rozwiązania są najwygodniejsze, najbardziej intuicyjne i zachęcają do oglądania. Efektem słuchania opinii i sugestii klientów jest wprowadzenie zmian w sposobie nawigacji. Treści zostały pogrupowane w sześć kategorii tematycznych – „Seriale”, „Programy”, „Filmy”, „Dla dzieci”, „Kanały TV”, „Kolekcje” – a ramach każdej z nich zostały zaprezentowane poszczególne gatunki oraz najbardziej popularne tytuły.
Zmiany pojawią się wkrótce także na innych platformach, takich jak Smart TV czy mobile

Nowe menu ułatwia także korzystanie z funkcji „kontynuuj oglądanie” wcześniej rozpoczętych seriali i programów oraz dotarcie do wybranych przez siebie treści w sekcji „ulubione”. Z poziomu głównego menu łatwo dotrzeć także do zakładki „Mój Player”.
To nie koniec zmian w tym obszarze! Kolejne kroki to udoskonalanie nawigacji w aplikacjach mobilnych oraz w aplikacjach na urządzenia Smart TV.
