T-Mobile Polska od dziś wprowadza do swoich ofert dedykowane pakiety umożliwiające oglądanie streamingu bez limitów danych. Ruszyła kampania reklamowa.
Operator wprowadza nowe pakiety w ramach oferty Supernet Video. Usługa pozwoli na oglądanie bez zużycia pakietu danych w najpopularniejszych serwisach wideo i VOD.
Lista aktualnych partnerów jest przygotowana na podstawie aktualnych preferencji i trendów w polskim internecie. Odtwarzanie filmów i seriali bez limitów na chwilę obecną zadziała w aplikacjach: YouTube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema.
Według zapowiedzi T-Mobile, katalog serwisów objętych nową ofertą będzie systematycznie rozbudowywany.
Oferta jest dostępna dla wszystkich klientów posiadających taryfę „T”, tak dla nowych, jak i aktualnych w dwóch wariantach:
-
- w jakości DVD w cenie 5 zł (dla każdej taryfy T),
- w jakości full HD (1080p) w cenie 15 zł (także w każdej taryfie T).
Usługę można będzie aktywować w każdym sklepie Operatora, w biurze obsługi, oraz za pomocą wszystkich narzędzi self-care: aplikacji mobilnej „Mój T-Mobile” a także SMS-em pod bezpłatny numer 80100 o treści DVD START albo HD START.
Supernet Video może być aktywowany i deaktywowany raz w każdym cyklu rozliczeniowym. Dowolnie często można dokonywać zmiany pomiędzy opcją DVD a HD. Opłaty będą rozliczane proporcjonalnie.
Startuje kampania reklamowa
24 -go maja wystartuje także nowa, szeroka kampania komunikacyjna promująca ofertę. Stylistyka nowych spotów będzie mocno odbiegać od dotychczasowych produkcji reklamowych Operatora nie tylko w warstwie wizualnej ale także od copywriterskiej. Dzięki ograniczeniu palety kolorów do czerni, bieli i magenty, spoty będą istotnie wyróżniać się spośród innych w paśmie reklamowym. Nawiązania do wolności, braku ograniczeń i swobody w każdym zakresie silnie referują do kluczowych aspiracji pokolenia millenialsów. Nie pojawiają się w niej także celebryci.
Źródło: T-Mobile