HOT!News
Popularne

T-Mobile pozamiatał rynek subskrypcyjny! Elastyczny pakiet z uwolnioną rozrywką

Czytanie książek, oglądanie seriali, sportu czy słuchanie muzyki. To wszystko oferuje T-Mobile w nowej ofercie, w której uwalnia rozrywkę. Nawet co miesiąc można wybrać dostęp do takich platform jak Polsat Box Go, Eleven Sports, HBO GO, Tidal oraz Legimi.

Na przestrzeni ostatnich lat, w sieci pojawiają się coraz to nowsze usługi subskrypcyjne. Mnogość tych ofert rozrywkowych potrafi zachwycić, ale jednocześnie przyprawić o bół głowy, kiedy spojrzymy na koszty. A gdyby tak co miesiąc móc uruchomić inny serwis streamingowy, ale w jednej niezmiennej cenie? Dzięki nowej usłudze Rozrywka Uwolniona, będzie to możliwe. Takie rozwiązanie to zupełna nowość na rynku, a wszystko po to, aby dać klientom swobodę oglądania, słuchania i czytania według własnego uznania.

Rozrywka Uwolniona od T-Mobile to odpowiedź na mnogość usług subskrypcyjnych

Abonenci T-Mobile w ciągu dwóch lat trwania umowy będą mogli co miesiąc aktywować wybraną usługę. Beż żadnych dodatkowych działań, wygodnie w aplikacji mobilnej mogą zmieniać na dowolny serwis w okresie 30 dniowym. Na liście znajdują się: HBO GO, Tidal Premium, Legimi, Polsat Box Go (Premium, Sport, Filmy i Seriale, Newsy i Rozrywka, Dzieci) i Eleven Sports, a wkrótce ta lista zostanie poszerzona o nowe serwisy.

To idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie jedną usługę łączącą kilka opcji. To oferta dla tych, którzy ciągle poszukują nowości – zarówno muzycznych czy książkowych, lubią być na bieżąco z popularnymi produkcjami filmowymi oraz ważnymi wydarzeniami sportowymi.

Nowa oferta T-Mobile wspierana szeroko zakrojoną kampanią promocyjną

Nowej ofercie towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna. Prowadzona jest w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w sieci sprzedaży T-Mobile w całej Polsce. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Uwolniona Rozrywka od T-Mobile – jaka cena?

W ramach nowej oferty, klienci będą mogli skorzystać bez dodatkowych opłat nawet przez dwa lata. Po tym okresie, aktywacja pakietu będzie kosztować 20 zł, niezależnie od wybranego serwisu. Użytkownik, który zakupi więcej niż jedną umowę, może liczyć na jeszcze więcej miesięcy usługi w prezencie.

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
Comodo SSL banner

Dzięki reklamom się utrzymujemy :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o serwisach VOD. Jeśli uznasz, że wybrana reklama przeszkadza Ci w korzystaniu naszej strony - po prostu do nas napisz!