NewsShowMax

Showmax i „Opowieść podręcznej” w kampanii społecznej

Platforma Showmax na wzór serialu „Opowieść podręcznej” przygotował kampanię społeczną wspierającą kobiety. Twarzą akcji są Małgorzata Rozenek, Hanna Lis oraz Weronika Rosati.

Showmax we współpracy z Showroom przygotował „Ostatnią kolekcję” wzorowaną na obowiązujących strojach w świecie przedstawianym w serialu „Opowieść poręcznej”. W kolejnym etapie kampanii społecznej, udział wzięły znane kobiety, które w ostatnich czasach często spotykały się z hejtem. Mowa o Małgorzacie Rozenek, Hannie Lis i Weronice Rosati. Platforma stawia na mocną kampanię i pokazuje, że wszystko zaczęło się od słowa. Dokładnie tak samo, jak poznaliśmy historię w drugim sezonie „Opowieści podręcznej”, gdzie cała otoczka w serialu również rozpoczęła się od zawierania głosu przez fanatyków.

Ostatnia kolekcja od Showroom na wzór „Opowieść podręcznej”

Na warszawskich ulicach pojawiły się kobiety w strojach promujących „Ostatnią kolekcję”. Dominuje tu czerwień, ujednolicone kroje i minimalistyczne dodatki. Wszystkie elementy zaprojektowane zostały zgodnie ze standardami Gileadu.

Jak czytamy na portalu zakupowym:

Już jest! Najgorętsza kolekcja 2018 roku dla kobiet. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia

Osoby nie znające zasad panujących w serialu mogą nie do końca zrozumieć celu tej kampanii. Natomiast fani „Opowieść podręcznej” doskonale odczuwają to, co przedstawiciele platformy chce przekazać. A dokładniej, platforma zwraca uwagę na rolę kobiety we współczesnym świecie i wspiera Centrum Praw Kobiet.

Prezentacja kolekcji

Na stronie zakupowej, jeżeli użytkownik zdecyduje się na kupno ubrań z „Ostatniej kolekcji” zostanie przekierowany na stronę cpk.org.pl. Wówczas zamiast przeznaczyć środki pieniężne na zakup ubrań, można wesprzeć fundację dowolną kwotą. Dzięki wsparciu i udostępnianiu akcji Centrum Praw Kobiet, możemy sprzeciwiać się temu, co widzimy w „Opowieściach Podręcznej”, gdzie kobiety nie mają prawa wyboru.

Małgorzata Rozenek, Weronika Rosati i Hanna lis w drugim etapie kampanii

Celebryci doskonale wiedzą, jak łatwo jest paść ofiarą krytyki, wyzwisk czy hejtu. Wśród znanych osób można znaleźć te osobistości, które są najbardziej szykowane w Polsce. Mowa właśnie o Małgorzacie Rozenek, Weronice Roasti czy Hannie Lis. Kobiety wsparły akcję i wystąpiły w najnowszym spocie – niezwykle mocnym i przerażającym. Spot nawiązuje ponownie do serialu, co wskazuje także końcowy tekst.

W poniższym spocie kobiety czytają treści komentarzy na ich temat. Wszystkie te słowa są dobitnie przerażające, co widać na twarzach bohaterek.

https://www.youtube.com/watch?v=jmQmWEJ4cms

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
Comodo SSL