NewsShowMax

Showmax i „Opowieść podręcznej” w kampanii społecznej

Platforma Showmax na wzór serialu „Opowieść podręcznej” przygotował kampanię społeczną wspierającą kobiety. Twarzą akcji są Małgorzata Rozenek, Hanna Lis oraz Weronika Rosati.

Showmax we współpracy z Showroom przygotował „Ostatnią kolekcję” wzorowaną na obowiązujących strojach w świecie przedstawianym w serialu „Opowieść poręcznej”. W kolejnym etapie kampanii społecznej, udział wzięły znane kobiety, które w ostatnich czasach często spotykały się z hejtem. Mowa o Małgorzacie Rozenek, Hannie Lis i Weronice Rosati. Platforma stawia na mocną kampanię i pokazuje, że wszystko zaczęło się od słowa. Dokładnie tak samo, jak poznaliśmy historię w drugim sezonie „Opowieści podręcznej”, gdzie cała otoczka w serialu również rozpoczęła się od zawierania głosu przez fanatyków.

Ostatnia kolekcja od Showroom na wzór „Opowieść podręcznej”

Na warszawskich ulicach pojawiły się kobiety w strojach promujących „Ostatnią kolekcję”. Dominuje tu czerwień, ujednolicone kroje i minimalistyczne dodatki. Wszystkie elementy zaprojektowane zostały zgodnie ze standardami Gileadu.

Jak czytamy na portalu zakupowym:

Już jest! Najgorętsza kolekcja 2018 roku dla kobiet. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia

Osoby nie znające zasad panujących w serialu mogą nie do końca zrozumieć celu tej kampanii. Natomiast fani „Opowieść podręcznej” doskonale odczuwają to, co przedstawiciele platformy chce przekazać. A dokładniej, platforma zwraca uwagę na rolę kobiety we współczesnym świecie i wspiera Centrum Praw Kobiet.

Prezentacja kolekcji

Na stronie zakupowej, jeżeli użytkownik zdecyduje się na kupno ubrań z „Ostatniej kolekcji” zostanie przekierowany na stronę cpk.org.pl. Wówczas zamiast przeznaczyć środki pieniężne na zakup ubrań, można wesprzeć fundację dowolną kwotą. Dzięki wsparciu i udostępnianiu akcji Centrum Praw Kobiet, możemy sprzeciwiać się temu, co widzimy w „Opowieściach Podręcznej”, gdzie kobiety nie mają prawa wyboru.

Małgorzata Rozenek, Weronika Rosati i Hanna lis w drugim etapie kampanii

Celebryci doskonale wiedzą, jak łatwo jest paść ofiarą krytyki, wyzwisk czy hejtu. Wśród znanych osób można znaleźć te osobistości, które są najbardziej szykowane w Polsce. Mowa właśnie o Małgorzacie Rozenek, Weronice Roasti czy Hannie Lis. Kobiety wsparły akcję i wystąpiły w najnowszym spocie – niezwykle mocnym i przerażającym. Spot nawiązuje ponownie do serialu, co wskazuje także końcowy tekst.

W poniższym spocie kobiety czytają treści komentarzy na ich temat. Wszystkie te słowa są dobitnie przerażające, co widać na twarzach bohaterek.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: