Nowy gracz pojawi się na polskim rynku by powalczyć o widzów serwisów VOD. ShowMax poszukuje agencję do obsługi mediowej. Debiut nastąpi na początku roku.
ShowMax pierwotnie zadebiutował w afrykańskich krajach, aby oferować dostęp do światowych produkcji dla tamtejszego rynku. Wraz z rozwojem usług, twórcy rozszerzyli dystrybucje o kolejne kraje, w tym europejskie. Wkrótce serwis zawita także do Polski.
Afrykańska firma właśnie poszukuje polskiej agencji do obsługi mediowej. Jak się dowiedział serwis Press.pl, przetarg jest już w finałowej fazie.
ShowMax jest bardzo podobny do Netflixa – oferuje niemalże te same treści wideo. Dodatkowym atutem serwisu są seriale od HBO, takie jak „Game of Thrones”, „True Detective” czy „True Blood”. Dostępny pakiet oferuje możliwość oglądania na dwóch ekranach i w jakości HD.
Nowy serwis debiutujący w Polsce odstaje mocno od amerykańskiego giganta pod kątem dostępności platform, jakości materiałów (brak UHD) oraz nie posiada własnego kontentu, tylko lokalny – produkowany przez afrykańskie stacje.
Polska staje się łakomym kąskiem dla dystrybutorów VOD, to już czwarty zagraniczny gracz na naszym rynku, który staje do walki o polskiego widza.