NewsTVP VOD

Serwis TVP VOD dostosował się do współczesnego rynku. Rusza nowa odsłona platformy

Zgodnie z wielokrotnymi zapowiedziami, ruszyła nowa odsłona platformy TVP VOD. Serwis dostosowany do wymagań współczesnego rynku.

Wielokrotnie informowaliśmy o pracach nad nowym serwisem. Przyszedł moment, kiedy serwis w końcu ujrzał światło dzienne. Rozwiązania zastosowane na platformie to efekt pracy wewnętrznego zespołu projektowo-technologicznego, będącego częścią Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. Twórcy nowej formuły serwisu zadbali, by serwis sprostał oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników.

Nowa platforma TVP VOD, dostępna pod adresem vod.tvp.pl to przede wszystkim pełna responsywność – strona automatycznie dostosowuje się do wielkości każdego ekranu. Nowa wersja serwisu to także m.in. nowy podział treści, przejrzysta grafika, nowa wyszukiwarka treści, intuicyjna nawigacja oraz wyeksponowany dostęp do treści na żywo

TVP VOD z nowymi funkcjami

  • Pełną responsywność. Strona automatycznie dostosowuje się do wielkości każdego ekranu.
  • Przejrzystą, atrakcyjną grafikę, kompatybilną z obecnie panującymi trendami na rynku europejskim i światowym.
  • Przyjazną wyszukiwarkę. Znacznie lepszy sposób prezentacji zasobów. Teraz każdy odbiorca będzie mógł szybko i wygodnie wyszukać interesujące go treści.
  • Nowe funkcjonalności. Niektóre z nich to „Przegapiłeś w TV? Zobacz teraz”, prezentująca w uporządkowany sposób materiały wyemitowane na licznych antenach TVP, czy „Zobacz zanim wygaśnie”, która nie pozwoli użytkownikom przegapić wygasających treści.
  • Prezentacja na nowości. W nowym layoucie uwzględniono potrzebę czytelnej ekspozycji nowości filmowych oraz serialowych.
  • Nowy, logiczny i czytelny podział treści. Katalog z szeroką ofertę serwisu TVP VOD uporządkowano tak, aby maksymalnie ułatwić użytkownikom poszukiwanie materiałów z poszczególnych kategorii i gatunków.
  • Przyjazną, intuicyjną nawigację.
  • Wyeksponowany dostęp do treści na żywo. Serwis tvpstream.tvp.pl gwarantuje szybki i łatwy dostęp do materiałów emitowanych na żywo.
  • Rozwiązania dla wielbicieli archiwalnych evergreenów i pereł kinematografii. Łatwy dostęp do starszych hitów TVP, a także bogatej archiwalnej oferty spektakli Teatrów Telewizji.

Nowa oferta dla reklamodawców

Wraz z nowym TVP VOD publiczny nadawca wprowadza także nową ofertę dla reklamodawców. W serwisie marketerzy będą mogli korzystać z nowych formatów reklamowych, stwarzających możliwości większego zaangażowania internautów. TVP wdrożyła technologię VPAID 2, dzięki której marketerzy będą mieli dostęp do szeregu nowych narzędzi pomiaru skuteczności przekazu reklamowego.

Katalog vod.tvp.pl stanowi bogatą bibliotekę cyfrową, w której znajduje się obecnie ponad 43,5 tys. materiałów wideo w 1121 serwisach podzielonych tematycznie. Użytkownik może obejrzeć aktualne pozycje ramówkowe – odcinki seriali, audycje publicystyczne, kulinarne, sportowe, koncerty oraz unikalne filmy dokumentalne i fabularne. Obecnie w serwisie znajduje się ponad 100 różnych tytułów seriali, a ich liczba stale rośnie. Oferta serialowa jest zróżnicowana dając widzowi duży wybór pomiędzy serialami polskimi, tureckimi, brazylijskimi, brytyjskimi i francuskimi.

Tygodniowa liczba odsłon pojedynczych odcinków najpopularniejszych seriali to średnio od 20 do 70 tysięcy.

Przypominamy, że TVP szykuje kolejny serwis z archiwalnymi materiałami. Na ten cel, Telewizja Publiczna zamierza wydać prawie 81 mln zł. Platforma już wcześniej stopniowo wprowadzała nowe opcje, tym pierwsze płatności za transmisje sportowe.

1 thought on “Serwis TVP VOD dostosował się do współczesnego rynku. Rusza nowa odsłona platformy”

Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: