Jim Samples w wywiadzie dla Forsal zdradził strategię dla serwisu Player oraz szczegóły kontentu realizowanego tylko do internetu.
Dyrektor generalny kanału TVN zdradził w wywiadzie plany rozwoju serwisu Player.pl. Opierają się one na dotychczasowym modelu pozwalającym na produkcję krótkich materiałów lifestylowych, dodatkowych materiałów uzupełniających ofertę telewizyjną oraz publikacja produkcji realizowanych na potrzeby głównej stacji.
Krótkie programy, głównie lifestylowe, będą produkowane dla Playera i do międzynarodowej dystrybucji w sieci. Ale większość kontentu w internecie będzie pochodziło z telewizji. Taka strategia jest najbardziej opłacalna – powiedział Jim Samples.
Jeszcze niedawno amerykański koncern Scripps Networks Interactive (właściciel stacji TVN) zerwał współpracę z Netflixem wycofując swoje własne produkcje z bazy największego dostawcy VOD. Jako główny powód zakończenia współpracy podawano fakt, że widzowie wolą oglądać kontent lifestylowy w telewizji tradycyjnej, a sam Netflix nie kojarzy się z tego typu materiałami.
Samples w rozmowie ujawnił, że nie chcą wzmacniać pozycji bezpośredniej konkurencji, zawsze mogą sami udostępnić swoje produkcje do internetu. Według Prezesa TVNu, w Polsce Netflix i inne zagraniczne serwisy są na gorszej pozycji, bo nie mają wystarczającej bazy składającej się z lokalnych produkcji.
Zobacz pełny wywiad TUTAJ.