NewsPlayerRaporty

Player rządzi na rynku VOD w Polsce

Według badania Gemiusa, w marcu br. serwis Player.pl zebrał największą, internetową widownię. Platforma wygenerowała ponad 4 mln internautów.

W marcu serwis Player miał 4 mln realnych użytkowników w ujęciu łącznym dla trzech platform – strony player.pl, witryny vod.pl/playerpl-promocja oraz aplikacji mobilnej. Dzięki temu zajął pierwsze miejsce wśród serwisów OTT w Polsce (grupa wszyscy internauci).

Player liderem wśród serwisów VoD/OTT w Polsce

Poszczególne platformy są także liderami w swoich kategoriach. Stronę WWW odwiedza regularnie 3,5 mln użytkowników, którzy spędzają tam średnio ponad 5 godzin i 23 minuty. To sprawia, że player.pl jest także najbardziej angażującym serwisem OTT w Polsce. Natomiast aplikacja mobilna serwisu przyciągnęła prawie 1 mln realnych użytkowników, tym samym wygrywając z konkurencją. Ponadto serwis WWW jest najchętniej wybieranym legalnym portalem wśród pokolenia milenialsów. W marcu stronę www odwiedziło prawie 1,6 mln realnych użytkowników w wieku 15-34 lata, spędzając na witrynie średnio ponad 6 i pół godziny. Zależy nam na tym, aby użytkownicy mieli dostęp do najciekawszych treści telewizyjnych w każdym miejscu, czasie i na dowolnym ekranie.

Rynek serwisów OTT rozwija się bardzo dynamicznie. Stale inwestujemy w ofertę oraz rozwiązania technologiczne naszego serwisu. Wyniki pokazują, że widzowie to doceniają – mówi Maciej Maciejowski, dyrektor pionu dystrybucji treści i rozwoju biznesu / członek zarządu TVN S.A.

Dane Gemius/PBI potwierdzają, że użytkownicy polskiego Internetu coraz chętniej wybierają legalne serwisy OTT, a największą popularnością cieszą się platformy związane z nadawcami telewizyjnymi.



Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
Comodo SSL