NewsPlayer

Player.pl zmieni się do niepoznania? Fuzja z Discovery to początek

Fuzja TVNu z Discovery daje szansę na poszerzenie portfolio Player.pl. Do akcji wkraczają także treści własne z Lifestyle Studios

Media podają, iż stacje telewizyjne TVN i Discovery dążą do połączenia sił wychodząc na przeciw konkurencji. Player.pl zyska nowe treści także od Lifestyle Studios?

Grupa Scripps Networks Interactive (właściciel stacji TVN) rozwija swoje internetowe portfolio w Stanach Zjednoczonych. W tym celu funkcjonuje spółka Lifestyle Studios produkująca materiały własne tylko do internetu. Jak podają zagraniczne media, wspomniane produkcje w ubiegłym roku wygenerowały ponad 5 mld odsłon. Sukces na rynku amerykańskim sprawił, iż włodarze grupy medialnej myślą o ekspansji globalnej.

Lifestyle Studio także w Polsce. Wkrótce nowe produkcje na Player.pl?

Jak informuje Scripps Networks Interactive, nowe produkcje będą realizowane także w Warszawie oraz w Lodynie, Miami, Sao Paolo oraz w Singapurze.

Vikki Neil, szef Scripps Lifestyle Studios, zapewnia o dużym zainteresowaniu materiałami lifestylowymi – bo takich właśnie brakuje w serwisach VOD, chociażby na platformie Netflix. Prezes grupy medialnej podkreśla, że ekspansja do innych krajów pozwoli na powiększenie zasięgu, a tym samym wykorzystanie potencjału lokalnego w krajach, w których są dostępni.

W Polsce firma jest właścicielem stacji telewizyjnej TVN oraz serwisu z wideo na życzenie Player.pl. Nowe materiały mogą pojawić się własnie na wspomnianej platformie. To jednak nie koniec rewolucji.

Fuzja Discovery i TVNu to przewaga konkurencyjna w serwisach VOD

Plany połączenia obu spółek omawiane są przez pryzmat stacji telewizyjnych. Trudno się nie zgodzić, oba kanały TV zyskają dodatkowe treści w ramach własnych zasobów. O ile zarówno Discovery jak i TVN mogą zyskać dodatkowych widzów w tradycyjnej telewizji, o tyle na rynku serwisów VOD mogą wywołać niemałą niespodziankę.



Player.pl może zyskać dostęp do bogactwa ofert sportowych jakie oferują stacje z rodziny Eurosport. To pozwoli na poszerzenie pakietu sportowego i przyciągnięcie męskiej widowni do platformy. Jak wiadomo, aktualnie serwis jest głównie skierowany do kobiet z większych miast. Pozwoli grupa docelowa się zmienia za sprawą. Przypominamy, iż Discovery rozpoczął prace nad odnowieniem i ulepszeniem serwisu Eurosport Player. Wszystko za sprawą pozyskanych praw do Igrzyskich Olimpijskich. W ten sposób grupa medialna chce wyjść na przeciw wymaganiom widzów internetowych. Jak informowaliśmy na łamach VODnews.pl, Discovery zamierza współpracować z operatorami telekomunikacyjnym, aby zwiększyć zasięg dotarcia do potencjalnych fanów wydarzeń sportowych.

Jakiś czas temu Discovery Communications poinformowało media o planowanych pracach nad własnym serwisem VOD. W tym celu rozpoczęli rozmowy z partnerem ProSiebenSat.1. Fuzja Scripps Networks Interactive z Discovery może nieco zmienić plany.

Jedno jest pewne, serwis Player.pl może doczekać się wielkich zmian. Pozostaje tylko pytanie: kiedy?

Dodaj komentarz

Comodo SSL
Close
%d bloggers like this: