Platforma TVNu poszerza portfolio kanałów telewizyjnych od nc+ i zmienia identyfikację wizualną. Poznaj zupełnie nową odsłonę serwisu Player.pl.
Od 31 sierpnia użytkownicy serwisu Player.pl mogą korzystać z wersji beta. Celem tych zmian jest to, aby każdy użytkownik mógł w łatwy i szybki sposób korzystać z oferty filmów, seriali i programów telewizyjnych. Unowocześniony został także logotyp serwisu, podkreślający najważniejsze elementy jednej z popularniejszych marek VOD na rynku.
Nowe logo Player.pl

Player.pl zajmuje bardzo ważne miejsce w Grupie TVN. W tej chwili tylko z samej strony www serwisu (nie licząc aplikacji) korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Mieli oni swój ogromny wkład w projekt nowej platformy, która opracowana została ostatecznie przez zespół TVN Digital. Opublikowany dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze – mówi Maciej Maciejowski, Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu w TVN
Wśród dostępnych na platformie treści znajdziemy programy TVN takie jak „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” oraz największą nowość jesiennej ramówki, serial medyczno-kryminalny „Diagnoza”. Większość z tych produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. W ofercie serwisu nie zabraknie ekskluzywnych treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”.
Kanały telewizyjne i programy VOD od nc+ dla wszystkich internautów
Dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, do oferty player.pl dołączają kanały tematyczne dostępne w ofercie tego nadawcy, a użytkownicy będą mogli oglądać na żywo takie kanały jak Planete+, Domo+, Kuchnia+, Ale kino+, MiniMini+ oraz TeleToon+. Emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych należący do platformy nc+ kanał nSport+. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak „Amok” czy „Maria Curie”.
Badania jednoznacznie pokazują, że rośnie grupa osób, które poszukują treści tv w Internecie, oglądając je na różnych platformach. Dzięki rozpoczętej właśnie strategicznej współpracy z nc+, w ofercie player.pl pojawiły się nowe kanały tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi treściami dla wymagającego widza.
W połączeniu z dotychczasową współpracą z takimi nadawcami jak MTV czy Discovery, dajemy tym samym dostęp do bogatej biblioteki seriali i programów rozrywkowych należących nie tylko do Grupy TVN – mówi Maciej Gozdowski, Dyrektor zarządzający Player.pl. – To nie koniec zmian i rozwoju – jeszcze tej jesieni poszerzymy ofertę – zapowiada.
Bez reklam, jeszcze więcej kanałów telewizyjnych w nowych ofertach
Oprócz darmowego dostępu (z reklamami) użytkownicy mogą skorzystać z płatnej oferty bez reklam. Pakiet Start w cenie 10 zł miesięcznie oferuje dostęp do seriali i programów z kanałów Grupy TVN, nowych odcinków seriali TVN przed emisją TV oraz do bajek.
Z kolei w ramach Pakietu Start Extra (20 zł miesięcznie) użytkownik zyskuje dostęp do wybranych kanałów „na żywo” z oferty TVN i nc+, dostęp do nowych seriali i programów TVN przede misją TVN raz do kolekcji bajek.
Dla fanów sportu przygotowano Pakiet Extra Eleven (35 zł miesięcznie). Użytkownik otrzymuje dostęp do kanałów „na żywo” TVN oraz nc+, w tym nSport+, oraz dostęp do pakietu Eleven Sports. W ramach pakietu użytkownik zyskuje także dostęp do nowych odcinków seriali oraz programów TVN przed emisją w TV.
Pakiet Extra Solo (30 zł miesięcznie) daje dostęp do wybranych kanałów „na żywo” TVN i nc+. W ramach tego pakietu, użytkownik może oglądać wybrane materiały z oferty nc+ bez reklam.
W ofercie pozostaje także Pakiet Moto (5 zł miesięcznie) z dostępem do kanału Motowizja. Ponadto posiadacze tego pakietu mogą oglądać live z wyścigów NASCAR oraz relacje z rajdów WRC i RSMP.
Poznaj bliżej nową odsłonę serwisu Player.pl na dedykowanej podstronie -> KLIKNIJ.
Tęsknię za starymi czasami playera, gdy za niewielką opłatą (zwłaszcza, gdy miało się nr w t-mobile) można było się pozbyć reklam i oglądać na tv (smart tv lg). A teraz, mało że sama aplikacja na smart jest strasznie prymitywna, to można oglądać jedynie z koszmarnymi reklamami (irytujące jest to ciągłe przerywanie i praktycznie odechciewa się wszystkiego) i z jednej strony kilkakrotnie wyższe ceny za pakiety b/reklam, a z drugiej praktycznie nie można już korzystać z nich na żadnym smart! Pozostają jedynie pakiety na tel. lub kompa. MASAKRA!!!