NewsPlayer

Player.pl w nowej odsłonie. Zmiana oferty i programy autorskie od nc+

Platforma TVNu poszerza portfolio kanałów telewizyjnych od nc+ i zmienia identyfikację wizualną. Poznaj zupełnie nową odsłonę serwisu Player.pl.

Od 31 sierpnia użytkownicy serwisu Player.pl mogą korzystać z wersji beta. Celem tych zmian jest to, aby każdy użytkownik mógł w łatwy i szybki sposób korzystać z oferty filmów, seriali i programów telewizyjnych. Unowocześniony został także logotyp serwisu, podkreślający najważniejsze elementy jednej z popularniejszych marek VOD na rynku.

Nowe logo Player.pl

Nowe logo Player.pl
Nowe logo Player.pl

Player.pl zajmuje bardzo ważne miejsce w Grupie TVN. W tej chwili tylko z samej strony www serwisu (nie licząc aplikacji) korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Mieli oni swój ogromny wkład w projekt nowej platformy, która opracowana została ostatecznie przez zespół TVN Digital. Opublikowany dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze – mówi Maciej Maciejowski, Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu w TVN

Wśród dostępnych na platformie treści znajdziemy programy TVN takie jak „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” oraz największą nowość jesiennej ramówki, serial medyczno-kryminalny „Diagnoza”. Większość z tych produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. W ofercie serwisu nie zabraknie ekskluzywnych treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”.

Kanały telewizyjne i programy VOD od nc+ dla wszystkich internautów

Dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, do oferty player.pl dołączają kanały tematyczne dostępne w ofercie tego nadawcy, a użytkownicy będą mogli oglądać na żywo takie kanały jak Planete+, Domo+, Kuchnia+, Ale kino+, MiniMini+ oraz TeleToon+. Emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych należący do platformy nc+ kanał nSport+. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak „Amok” czy „Maria Curie”.

Badania jednoznacznie pokazują, że rośnie grupa osób, które poszukują treści tv w Internecie, oglądając je na różnych platformach. Dzięki rozpoczętej właśnie strategicznej współpracy z nc+, w ofercie player.pl pojawiły się nowe kanały tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi treściami dla wymagającego widza.

W połączeniu z dotychczasową współpracą z takimi nadawcami jak MTV czy Discovery, dajemy tym samym dostęp do bogatej biblioteki seriali i programów rozrywkowych należących nie tylko do Grupy TVN – mówi Maciej Gozdowski, Dyrektor zarządzający Player.pl. – To nie koniec zmian i rozwoju – jeszcze tej jesieni poszerzymy ofertę – zapowiada.



Bez reklam, jeszcze więcej kanałów telewizyjnych w nowych ofertach

Oprócz darmowego dostępu (z reklamami) użytkownicy mogą skorzystać z płatnej oferty bez reklam. Pakiet Start w cenie 10 zł miesięcznie oferuje dostęp do seriali i programów z kanałów Grupy TVN, nowych odcinków seriali TVN przed emisją TV oraz do bajek.

Z kolei w ramach Pakietu Start Extra (20 zł miesięcznie) użytkownik zyskuje dostęp do wybranych kanałów „na żywo” z oferty TVN i nc+, dostęp do nowych seriali i programów TVN przede misją TVN raz do kolekcji bajek.

Dla fanów sportu przygotowano Pakiet Extra Eleven (35 zł miesięcznie). Użytkownik otrzymuje dostęp do kanałów „na żywo” TVN oraz nc+, w tym nSport+, oraz dostęp do pakietu Eleven Sports. W ramach pakietu użytkownik zyskuje także dostęp do nowych odcinków seriali oraz programów TVN przed emisją w TV.

Pakiet Extra Solo (30 zł miesięcznie) daje dostęp do wybranych kanałów „na żywo” TVN i nc+. W ramach tego pakietu, użytkownik może oglądać wybrane materiały z oferty nc+ bez reklam.

W ofercie pozostaje także Pakiet Moto (5 zł miesięcznie) z dostępem do kanału Motowizja. Ponadto posiadacze tego pakietu mogą oglądać live z wyścigów NASCAR oraz relacje z rajdów WRC i RSMP.

Poznaj bliżej nową odsłonę serwisu Player.pl na dedykowanej podstronie -> KLIKNIJ.

Tagi

Komentarze:

  1. Tęsknię za starymi czasami playera, gdy za niewielką opłatą (zwłaszcza, gdy miało się nr w t-mobile) można było się pozbyć reklam i oglądać na tv (smart tv lg). A teraz, mało że sama aplikacja na smart jest strasznie prymitywna, to można oglądać jedynie z koszmarnymi reklamami (irytujące jest to ciągłe przerywanie i praktycznie odechciewa się wszystkiego) i z jednej strony kilkakrotnie wyższe ceny za pakiety b/reklam, a z drugiej praktycznie nie można już korzystać z nich na żadnym smart! Pozostają jedynie pakiety na tel. lub kompa. MASAKRA!!!

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: