NetflixNews

Netflix wstrzelił się w piłkarską atmosferę promując serial „Narcos” (wideo)

Na platformie zadebiutował trzeci sezon produkcji „Narcos”. Z tej okazji, Netflix przygotował serię spotów nawiązujących do meczów reprezentacji Polski.

Oryginalna kampania wystartowała wraz z premierą trzeciego sezonu „Narcosa”. W tym samym dniu, polska reprezentacja rozgrywała mecz z Danią w eliminacjach do Mistrzostw Świata. Na antenie Polsatu, w przerwach meczu emitowano bloki reklamowe, w których można było zobaczyć świetne spoty nawiązujące i zachęcające do walki.

Trzeci sezon „Narcosa” od 1 września w serwisie Netflix

W ramach kampanii reklamowej, Netflix przygotował serię filmików zatytułowanych „Narcopolcos”, „Alcos”, „Polcos” oraz „Kto bogatemu zabroni?”.Wszystkie materiały pokazują potęgę kolumbijskiej i polskiej mafii z dawnych lat.

Kto bogatemu zabroni?

Materiał przedstawia fragmenty serialu „Narcos”, w którym zobaczyć można Pablo Escobara grającego w piłkę oraz pozostałych bohaterów. Główny bohater motywuje swoich współpracowników przed nadchodzącym atakiem ze strony innych złoczyńców. Tematem przewodnim jest piłka nożna, a dokładniej ujmując – mecz reprezentacji Polski z Danią w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata. W spocie można usłyszeć takie hasła jak „Biało-czerwoni wrócili” oraz „Polska, biało-czerwoni znów w grze”. Niestety, słowa motywujące nie pomogły, gdyż nasza reprezentacja przegrała z Danią (0:4).

Alcos

Z kolei „Alcos” opowiada o początkach przemytu alkoholowego na terenie Polski. Zgodnie z materiałem, wszystko zaczyna się od czasów, gdzie nastąpił początek transformacji ustrojowej. Cały promocyjny filmik opowiada o początkach nielegalnego sprowadzania i dystrybuowania, a także sprzedaży alkoholu.



Polcos

Trzeci materiał poświęcony został najbardziej znanym grupom przestępczym z okolic Warszawy. Mowa oczywiście o Wołominie i Pruszkowie. Dzięki materiałowi „Polcos” dowiadujemy się o szczegółach działań grup mafijnych działających na przełomie lat 80. i 90. XX w.

Narcopolcos

Ostatnie wideo zatytułowane „Narcopolcos” opowiada o brudnych interesach, w których królowały narkotyki. Według twórców spotu, dochód miesięczny z sprzedaży twardych środków odurzających sięgał nawet do 40 mln zł. W materiale dowiadujemy się, że to był zaledwie zalążek tego, co działo się w Kolumbii z Pablo Escobarem na czele.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: