NewsShowMax

Serwis ShowMax w dniu premiery miał więcej odwiedzin niż Netflix

Firma badawcza Gemius poinformowała, że w dniu 15 lutego, nowy serwis ShowMax odwiedziło dwa razy więcej użytkowników niż platformę Netflix.

Podczas premiery nowej usługi ShowMax w Polsce, serwis odwiedziło ponad 172 tys. unikalnych użytkowników korzystających z komputerów i laptopów. To dwa razy więcej niż liczba odwiedzin Netfliksa w tym samym dniu.

Według najnowszych informacji Gemiusa, nowy serwis odwiedziło ponad 172 tys. użytkowników, którzy wygenerowali łącznie 756 tys. odsłon. Łączny czas surfowania po serwisie tego dnia wyniósł prawie 13,4 tys. godzin.

W tym samym dniu, usługę Netfliksa dostępna na komputerach i laptopach odwiedziło ok. 80 tys. unikalnych użytkowników. Wygenerowali oni ponad 196 tys. odsłon i spędzili ok. 4,7 tys. godzin w amerykańskim serwisie.

Warto dodać, że nowa platforma jest dostępna dla wszystkich użytkowników, także dla tych niezalogowanych. Usługa pozwala na zapoznanie się z biblioteką bez konieczności podpinania karty płatniczej. W przypadku Netfliksa, możliwość przeglądania zasobów jest dostępna dopiero po zalogowaniu. To może być jeden z czynników wskazujących na różnicę w liczbach. Ponadto, debiut nowej platformy zawsze cieszy się większą popularnością.

Gemius ostatnio wygenerował raport dotyczący działalności usługi Netflix w Polsce (zobacz TUTAJ). Firma na fali popularności usług VOD w Polsce w stale publikuje raporty dotyczące tego rynku. Wkrótce okaże się, czy ShowMax w naszym kraju przyjmie się, tym bardziej, że afrykańska usługa mocno stawia na polskiego widza chcąc mu zaoferować dostęp do polskiego kontentu.

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
Comodo SSL banner

Dzięki reklamom się utrzymujemy :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o serwisach VOD. Jeśli uznasz, że wybrana reklama przeszkadza Ci w korzystaniu naszej strony - po prostu do nas napisz!