News

Facebook chce być bardziej jak YouTube niż Netflix

Największy portal społecznościowy na świecie rozszerza swoją działalność pod kątem materiałów wideo. Powstanie Facetube czy Faceflix?

Jak twierdzi Mark Zuckerberg, serwis ma być bliższy temu, jak funkcjonuje YouTube:

Jesteśmy skupieni bardziej na krótkich formach wideo, przynajmniej na początku.

O tym, że Facebook planuje zarabiać na reklamach wyświetlanych na ekranach telewizorów pisaliśmy TUTAJ.

Mark zapowiedział, że rozszerzenie serwisu o kontent wideo jest naturalnym ruchem patrząc na aktualne trendy. Niemniej, jest to długoterminowa strategia, która zmieni spostrzeganie i zachowanie użytkowników korzystających z Facebooka.

Zwiększenie widoczności materiałów wideo na tablicy ma zachęcić użytkowników do większej konsumpcji wideo, ale także zachęcić do produkowania własnych materiałów – chociażby przez opcję Facebook Live.

Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: