Grupa ZPR Media inwestuje w internetową platformę Eska GO. Już w sierpniu premiera polskiej produkcji „Lifting” z udziałem Tamary Arciuch i Joanny Moro.
Platforma Eska GO w swoim portfolio prezentuje materiały pożądane przez użytkowników i niemalże niedostępne nigdzie indziej. To właśnie dzięki Eski, internetowi widzowie mogli oglądać francuską wersję „Rodziny Borgiów”, a teraz powrócić do opery mydlanej „Mody na sukces”. Z kolei w sierpniu zadebiutuje zupełnie własna produkcja od Grupy ZPR Media.
„Lifting” to serial komediowy, który opowiada o losach czterech kobietach w różnym wieku: Elizie, Justynie, Milenie i Patrycji. Bohaterki tworzą wręcz absurdalne sytuacje ukazując rolę życia płci pięknej w sposób zabawny. Wątki satyryczne pokazywane będą głównie w poczekalni renomowanej kliniki chirurgi plastycznej. Produkcja jest na podstawie hiszpańskiej sztuki teatralnej, dlatego forma serialu będzie przedstawiana w krótkich skeczach. Pacjentki podczas wizyty w klinice będą rozmawiały na temat młodości i obsesyjnego dążenia do piękna.
W głównych rolach wystąpią: Tamara Arciuch, Monika Buchowiec, Marta Król oraz Anna Matysiak. Aktorki wystąpią w towarzystwie m.in: Moniki Mariotti, Jacka Mikołajczaka, Joanny Moro, Krystyny Tkacz, Olgi Kalickiej, Andre Whyte czy Nicole Bogdanowicz.
Premiera pierwszego sezonu składającego się z dziewięciu odcinków zaplanowano na koniec sierpnia br. Jak zapowiadają przedstawiciele Grupy ZPR Media, serial trafi nie tylko do platformy Eska GO, ale także do innych serwisów VOD.
Serwis Eska GO działa na zasadzie Catch-Up, gdzie publikowane są materiały na określony czas. Platforma oferuje dostęp do kanałów telewizyjnych takich jak Eska TV, Polo TV, Hip Hop TV czy Fokus TV. W aplikacji można posłuchać stacje radiowe oraz odtwarzać programy, w tym m.in „Niesamowite przypadki medyczne” czy ostatnia gala muzyczna „Eska Music Awards 2017”. W bibliotece znajdują się również filmy fabularne, wymienia się m.in „Fight Night”, „Hitman: wyznanie” czy „Miłość w wielkim mieście”. Warto dodać, że wszystkie treści są dostępne bez opłat, a w zamian emitowane są bloki reklamowe.