Już w listopadzie zadebiutuje po raz czwarty satyryczny serial „Ucho Prezesa”. Według nieoficjalnych doniesień, nie będzie odcinków na platformie YouTube.
Robert Górski wraz z Showmaxem przygotowują się do premiery czwartego sezonu „Ucha Prezesa”. Już 15 listopada zadebiutuje pierwszy odcinek nowej serii. Do tej pory premierowy epizod pojawiał się najpierw na platformie Showmax, by tydzień później debiutować w serwisie YouTube. Po całym sezonie pojawiał się także w telewizji WP. Nadchodzący sezon ma mieć inną dystrybucję.
„Ucho Prezesa” zniknie z serwisu YouTube?
Według doniesień Presserwisu, trwają rozmowy z Showaxem, który ma zdecydować o ograniczeniu dystrybucji serialu. Taką informację miał potwierdzić sam Robert Górski, w rozmowie z informacyjnym serwisem wspomniał, że „Ucho Prezesa” rzeczywiście może nie być już darmowy. Po więcej informacji, Górski odsyła do Showmaxa.
Jak na razie włodarze platformy VOD nie potwierdzają i nie komentują tych doniesień. Wiadomo jednak, że produkcja zadebiutuje 15 listopada na platformie Showmax. Z kolei w Telewizji WP, produkcja trafi dopiero na początku 2019 roku.
Serial oglądany jest głównie na platformie YouTube. Lojalna widownia przejdzie do Showmaxa?
Według badania Wavemaker i analizy Joanny Nowakowskiej z Screenlovers, internetowy serial „Ucho Prezesa” ogląda się w serwisie YouTube.
Szerzej na temat tego badania pisaliśmy pod TYM adresem. Być może takie liczby sprawiły, że Showmax postanowił zebrać żniwo poza swoją dystrybucją. Nadchodzący czwarty sezon zdecydowania posiada lojalnych widzów, którzy są przy serialu od samego początku. Decyzja o braku dystrybucji na YouTubie może spowodować, że lojalna widownia postanowi ostatecznie przejść do serwisu Showmax.
Jeżeli nieoficjalne doniesienia Presserwisu się potwierdzą, to jedno jest pewne. Showmax jest głównym sponsorem tej produkcji i trudno się im dziwić, żę podejmą taką decyzję.