News

Coca-Cola wyprodukowała internetowy serial „Seen”

Nietypowa produkcja „Seen” została nakręcona smartfonami przez nastolatków. Projekt powstał na zlecenie firmy napojów Coca-Cola.

Coca-Cola we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz platformą DDOB przygotowała internetowy serial „Seen” jako formę promocji napoju wśród nastolatków.

„Seen” w pełni nakręcony smartfonami przez nastolatków

Serial przedstawia historię czterech przyjaciół: Elly, Niny, Alexa oraz Jake’a. Każdy odcinek przedstawia losy bohaterów widzane z perspektywy ich smartfonów. Postacie wykreowane przez Coca-Colę opowiadają o swoim życiu za pomocą portali społecznościowych, komunikatory czy aplikacje mobilne. Nowoczesna forma komunikacji, to dla młodszego pokolenia naturalne środowisko porozumiewania się z rówieśnikami.

Pierwszy sezon składa się z ośmiu odcinków, a każdy z nich trwa ok. 6 minut. „Seen” można oglądać na portalach społecznościowych YouTube, Facebook oraz na dedykowanej platformie Woah.

Odcinek 1

Coca-Cola rusza z kampanią wspierającą serial

Produkcja jest wspierana kampanią w telewizji, w internecie oraz w aplikacji Woah. Do promocji nietypowej treści zaproszono influencerów, w tym m.in Abstrachuje.TV, Lila Janowska, True Beauty Is Internal, Friz i Enila. Za obsługę mediową odpowiada dom mediowy MediaCome, z kolei za promocję kreatywną i współpracę z influencerami odpowiada zespół DDOB.

Zaproszenie do aplikacji WOAH

Dzięki serialowi, firma chce być bliżej nastolatków i w ten sposób budować świadomość swojej marki. Coraz więcej producentów wybiera właśnie tę formę promocji swoich produktów. Najmłodsi znani są ze swojej niechęci do tradycyjnej formy reklamy. Coca-Cola w ten sposób próbuje wyjść na przeciw oczekiwaniom pokoleniu Z i zaproponowała im internetowy serial.



Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: