News

Coca-Cola wyprodukowała internetowy serial „Seen”

Nietypowa produkcja „Seen” została nakręcona smartfonami przez nastolatków. Projekt powstał na zlecenie firmy napojów Coca-Cola.

Coca-Cola we współpracy z domem mediowym MediaCom oraz platformą DDOB przygotowała internetowy serial „Seen” jako formę promocji napoju wśród nastolatków.

„Seen” w pełni nakręcony smartfonami przez nastolatków

Serial przedstawia historię czterech przyjaciół: Elly, Niny, Alexa oraz Jake’a. Każdy odcinek przedstawia losy bohaterów widzane z perspektywy ich smartfonów. Postacie wykreowane przez Coca-Colę opowiadają o swoim życiu za pomocą portali społecznościowych, komunikatory czy aplikacje mobilne. Nowoczesna forma komunikacji, to dla młodszego pokolenia naturalne środowisko porozumiewania się z rówieśnikami.

Pierwszy sezon składa się z ośmiu odcinków, a każdy z nich trwa ok. 6 minut. „Seen” można oglądać na portalach społecznościowych YouTube, Facebook oraz na dedykowanej platformie Woah.

Odcinek 1

Coca-Cola rusza z kampanią wspierającą serial

Produkcja jest wspierana kampanią w telewizji, w internecie oraz w aplikacji Woah. Do promocji nietypowej treści zaproszono influencerów, w tym m.in Abstrachuje.TV, Lila Janowska, True Beauty Is Internal, Friz i Enila. Za obsługę mediową odpowiada dom mediowy MediaCome, z kolei za promocję kreatywną i współpracę z influencerami odpowiada zespół DDOB.

Zaproszenie do aplikacji WOAH

Dzięki serialowi, firma chce być bliżej nastolatków i w ten sposób budować świadomość swojej marki. Coraz więcej producentów wybiera właśnie tę formę promocji swoich produktów. Najmłodsi znani są ze swojej niechęci do tradycyjnej formy reklamy. Coca-Cola w ten sposób próbuje wyjść na przeciw oczekiwaniom pokoleniu Z i zaproponowała im internetowy serial.



Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: