Influencerzy z „Wielkich Teorii Darwina” napędzili nowych widzów na Player.pl. Aktualnie jest to najchętniej oglądany program w serwisie TVNu.
Po ogłoszeniu współpracy z Playerem, twórcy „Wielkich Teorii Darwina” nie mieli lekko. Fani byli oburzeni ich decyzją i tym, że kanał przechodzi do zupełnie innego środowiska. Najwyraźniej nie było powodów do paniki, bo program bardzo szybko przyciągnął widzów.
Format ciągu jednego miesiąca wygenerował ponad 1 mln obejrzeń.
– Nasza wyjątkowa współpraca jest świetnym przykładem tego, że młodzi twórcy znani z YouTube mogą istnieć również w innym środowisku – tym, które jest naturalne dla player.pl. I co więcej, odnieść w nim sukces – „Wielkie Teorie Darwina” biją rekordy oglądalności! Ta synergia przyniosła obopólne korzyści: G.F. Darwin, dzięki wykorzystaniu profesjonalnego zaplecza produkcyjnego player.pl, stworzyła materiał na skalę najpopularniejszego serwisu VOD* i o telewizyjnej jakości. Platforma umożliwiła jej również dotarcie do szerszego grona odbiorców, umacniając tym samym swoją pozycję wśród bardzo wymagającej grupy Millenialsów – mówi Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce.