News WorldSeriale VOD

Burger King w Rosji z promocją jak w serialu „Opowieść podręcznej”

Z okazji Mundialu 2018, sieć restauracyjna Burger King przygotowała promocję. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że konkurs mogłaby zorganizować sama Gildia z serialu „Opowieść podręcznej”.

Mundial 2018 to niewątpliwie największe sportowe święto. Z tej okazji, różne marki przygotowują promocje i konkursy nawiązującej do tej światowej imprezy. MasterCard uzależnił obiady dla biednych od goli konkretnych piłkarzy, co nie spodobało się wielu internautom. Teraz absurd został podbity przez sieć restauracyjną Burger King w  Rosji. Z okazji Mistrzostw Świata 2018 w piłce nożnej organizowanych w Rosji, sieć fast foodów zorganizowała konkurs dla kobiet. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że promocja mogłaby spokojnie zostać przedstawiona w realiach serialu „Opowieść podręcznej”.

Co ma wspólnego serial „Opowieść podręcznej” z siecią restauracyjną Burger King?

Zanim przejdziemy do sedna, musimy podkreślić jedną rzecz. Zarówno centrala (jak i polski oddział) Burger Kinga nie ma nic wspólnego z promocją zorganizowaną w Rosji. I tak samo, platforma Showmax, na której emitowane są nowe odcinki serialu „Opowieść podręcznej” także nie miała nic wspólnego z tą akcją.

Wszyscy wiemy, że Rosja to nie państwo, a stan umysłu. Po raz kolejny jesteśmy świadkami absurdalnej sprawy, tym razem rozegranej przez Burger Kinga. Sieć zorganizowała konkurs, a w nim prym miałyby wieść kobiety. Nagrodą główną były środki pieniężne o wartości 3 mln rubli i darmowe hamburgery. Wszystko co musiały zrobić uczestniczki konkursu, to zajść w ciążę z piłkarzem grającym podczas Mundialu 2018. Tak, dobrze przeczytaliście. Rosjanki miałyby urodzić dziecko z piłkarzem i to z takim, który dotarł do finału. Dlaczego?

Jak czytaliśmy już w usuniętym wpisie w portalach społecznościowych, restauracja była gotować podarować nagrodę kobiecie, która pozyska najlepsze piłkarskie geny i zapewni rosyjskiej drużynie piłkarskiej sukcesy w przyszłych pokoleniach. Taką akcją nie powstydziliby się twórcy Gildii, zwierzchników teorii i męki rozgrywanej w świecie serialowym „Opowieść podręcznej”.

Centralna sieć Burger Kinga po usłyszeniu o akcji zrealizowanej przez rosyjski oddział natychmiast wstrzymała konkurs. I nie podpisuje się niczym pod tym, co zrobili rosyjscy koledzy.

A myśleliśmy, że kwestia aborcji i decyzji kobiet w Polsce to ostatni przejaw władzy kierującej się klimatami tego serialu…

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: