NetflixWideo

Martin Stankiewicz i Netflix promują Czarne lusterko: Suma szczęścia

Kolejny odcinek w ramach cyklu „Czarne lusterko” od platformy Netflix. Martin Stankiewicz przygotował materiał o nazwie „Suma szczęścia”. (Wideo)

W ramach promocji, Netflix we współpracy z polskimi youtuberami przygotował cztery materiały wzorowane serialem „Czarne lustro” (ang. Black Mirror). W niniejszym odcinku, rolę główną zagrał Martin Stankiewicz, który udostępnił materiał także na swoim kanale w serwisie YouTube.

Suma szczęścia to zbiór małych radości. Martin Stankiewicz pokazuje, że ludzie nie dostrzegają mikroelementów w swoim życiu

Często staramy się uszczęśliwiać osoby z naszego otoczenia. Zapominamy o tym, że w ten sposób zatracamy samych siebie. Ciężko jest znaleźć w tym życiu najszczęśliwsze momenty, a przecież takie sytuacje zdarzają się niemal codziennie.

Martin Stankiewicz prezentuje odcinek pt. "Suma szczęścia" na potrzeby kampanii promocyjnej Netfliksa
Martin Stankiewicz prezentuje odcinek pt. „Suma szczęścia” na potrzeby kampanii promocyjnej Netfliksa



„Czarne lusterko” od platformy Netflix to nic innego jak kampania reklamowa

Netflix we współpracy z polskimi youtuberami stworzył projekt „Czarne lusterko”. Jest to forma promująca najnowszy sezon „Black Mirror”. W czterech historiach pojawią się m.in Krzysztof Gonciarz, Marcin Stankiwicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat. Znani influencerzy przedstawili własne sytuacje inspirowane serialem oryginalnym Netfliksa.

„Czarne lustro” (and. Black Mirror) to mroczny i klimatyczny serial opowiadający o nowych technologiach, które już teraz są dostępne dla konsumentów. Produkcja pokazuje jak technologia wpływa na zmianę zachowań społecznych. Technologia choć ułatwia życie, to nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Konsekwencje z użytkowania niektórych sprzętów mogą prowadzić do tragedii. Pierwsze dwa sezony zostały nakręcone na zlecenie brytyjskiej stacji Channel 4. Netflix odkupił prawa i stworzył kolejne dwa sezony. Właśnie rozpoczęła się kampania wspierająca najnowszą serię, nie tylko w outdoorze i w internecie, ale także dzięki współpracy z influencerami.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: