Publikujemy „Rozstanie” w ramach cyklu „Czarne lusterko” od platformy Netflix. W odcinku występuje m.in Krzysztof Gonciarz – znany i ceniony youtuber.
W ramach promocji, Netflix we współpracy z polskimi youtuberami przygotował cztery materiały wzorowane serialem „Czarne lustro” (ang. Black Mirror). W niniejszym odcinku, rolę główną zagrał Krzysztof Gonciarz, który udostępnił materiał także na swoim kanale w serwisie YouTube.
Rozstanie w social media. Krzysztof Gonciarz pokazuje konsekwencje nowych mediów
Bohaterowie odcinka to para vlogerów – Krzysztof i Kasia. W historii opowiedzianej przez główne postacie będziemy świadkami tytułowego rozstania. Niegdyś szczęśliwa para będzie musiała zmierzyć się z konsekwencjami rozstania w social media. Jak negatywna sytuacja wpłynie na tzw. followersów?

„Czarne lusterko” od platformy Netflix to nic innego jak kampania reklamowa
Netflix we współpracy z polskimi youtuberami stworzył projekt „Czarne lusterko”. Jest to forma promująca najnowszy sezon „Black Mirror”. W czterech historiach pojawią się m.in Krzysztof Gonciarz, Marcin Stankiwicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat. Znani influencerzy przedstawili własne sytuacje inspirowane serialem oryginalnym Netfliksa.
„Czarne lustro” (and. Black Mirror) to mroczny i klimatyczny serial opowiadający o nowych technologiach, które już teraz są dostępne dla konsumentów. Produkcja pokazuje jak technologia wpływa na zmianę zachowań społecznych. Technologia choć ułatwia życie, to nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Konsekwencje z użytkowania niektórych sprzętów mogą prowadzić do tragedii. Pierwsze dwa sezony zostały nakręcone na zlecenie brytyjskiej stacji Channel 4. Netflix odkupił prawa i stworzył kolejne dwa sezony. Właśnie rozpoczęła się kampania wspierająca najnowszą serię, nie tylko w outdoorze i w internecie, ale także dzięki współpracy z influencerami.