Serial „Pułapka” przedpremierowo będzie dostępna w serwisie Player. W ramach promocji, powstał interaktywny odcinek udostępniony na platformie YouTube.
Uwielbiany przez widzów serial „Pułapka” powraca z drugim sezonem. Pierwszy odcinek nowej serii można już obejrzeć w player.pl. Materiał został udostępniony na siedem dni przed premierą telewizyjną. Specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała interaktywną grę fabularną. Użytkownicy będą mogli pokierować losami swoich ulubionych bohaterów i zanurzyć się w mroczną atmosferę serialu. Użytkownik może wybierać wątki prowadzące do aż 8 różnych zakończeń.
„Pułapka – Bunt”, czyli interaktywny odcinek serialu – pokieruj bohaterami!
Dla wszystkich fanów „Pułapki” powstała angażująca gra wideo „Pułapka – Bunt”, w której widzowie będą mogli wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu. Mowa o niezłomnym komisarzu „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii.
Zobacz teaser interaktywnego odcinka „Pułapki”:
Nasza akcja promocyjna opiera się na angażowaniu użytkowników player.pl w niekonwencjonalne, ciekawe rozwiązania fabularne. Interaktywny storytelling jest jednym z takich gorących tematów, na których warto oprzeć promocję. Trend do włączania widzów w kreowanie treści pojawia się od czasu do czasu w różnych miejscach na świecie, a my do działań promocyjnych player.pl wykorzystujemy go po raz pierwszy”
– mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
Gdzie można zagrać w specjalny odcinek „Pułapki”?
Fabułę interaktywnej fabuły „Pułapka – Bunt” zrealizowało TVN Emotion Studio, czyli dział TVN Discovery Polska specjalizujący się w produkcji treści do internetu. „Pułapka – Bunt” będzie promowana w całym digitalowym środowisku TVN Discovery Polska: w player.pl, na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu, na kanałach YouTube.
Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków. Podobne projekty były już wcześniej realizowane – pierwszy tego typu materiał powstał w lutym tego roku do serialu „Szkoła”. W ciągu pierwszego tygodnia od publikacji wideo zyskało 2 mln wyświetleń i zaangażowanie fanów na bardzo wysokim poziomie – 24%.
Specjalnie dla fanów VODnews.pl, prezentujemy interaktywny odcinek
Więcej o ramówce jesiennej 2019r., w serwisie Player pisaliśmy pod TYM adresem.