HOT! SerialeNewsPlayerPolecamSeriale VOD

Interaktywny odcinek serialu „Pułapka” za darmo w serwisie YouTube

Serial „Pułapka” przedpremierowo będzie dostępna w serwisie Player. W ramach promocji, powstał interaktywny odcinek udostępniony na platformie YouTube.

Uwielbiany przez widzów serial „Pułapka” powraca z drugim sezonem. Pierwszy odcinek nowej serii można już obejrzeć w player.pl. Materiał został udostępniony na siedem dni przed premierą telewizyjną. Specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała interaktywną grę fabularną. Użytkownicy będą mogli pokierować losami swoich ulubionych bohaterów i zanurzyć się w mroczną atmosferę serialu. Użytkownik może wybierać wątki prowadzące do aż 8 różnych zakończeń.

„Pułapka – Bunt”, czyli interaktywny odcinek serialu – pokieruj bohaterami!

Dla wszystkich fanów „Pułapki” powstała angażująca gra wideo „Pułapka – Bunt”, w której widzowie będą mogli wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu. Mowa o niezłomnym komisarzu „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii.

Zobacz teaser interaktywnego odcinka „Pułapki”:

Nasza akcja promocyjna opiera się na angażowaniu użytkowników player.pl w niekonwencjonalne, ciekawe rozwiązania fabularne. Interaktywny storytelling jest jednym z takich gorących tematów, na których warto oprzeć promocję. Trend do włączania widzów w kreowanie treści pojawia się od czasu do czasu w różnych miejscach na świecie, a my do działań promocyjnych player.pl wykorzystujemy go po raz pierwszy”
– mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Gdzie można zagrać w specjalny odcinek „Pułapki”?

Fabułę interaktywnej fabuły „Pułapka – Bunt” zrealizowało TVN Emotion Studio, czyli dział TVN Discovery Polska specjalizujący się w produkcji treści do internetu. „Pułapka – Bunt” będzie promowana w całym digitalowym środowisku TVN Discovery Polska: w player.pl, na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu, na kanałach YouTube.

Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków. Podobne projekty były już wcześniej realizowane – pierwszy tego typu materiał powstał w lutym tego roku do serialu „Szkoła”. W ciągu pierwszego tygodnia od publikacji wideo zyskało 2 mln wyświetleń i zaangażowanie fanów na bardzo wysokim poziomie – 24%.

Specjalnie dla fanów VODnews.pl, prezentujemy interaktywny odcinek

Więcej o ramówce jesiennej 2019r., w serwisie Player pisaliśmy pod TYM adresem.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: