NetflixNews World

House of Cards popularniejszy od filmów pornograficznych

Netflix staje się popularniejszą usługą niż filmy pornograficzne w hotelach na całym świecie – według najnowszych badań Enseo.

Amerykański gigant zmusi marketerów do zmiany złotej zasady mówiącej o tym, że seks się sprzedaje.

Firma Enseo dostarcza sprzęt multimedialny wraz z usługami rozrywkowymi do hoteli na całym świecie. Przedstawiciele Enseo postanowili przeprowadzić badanie, z którego można wyciągnąć ciekawe wnioski.

Z płatnego dostępu do wszelkich usług VOD korzysta niecały 1% hotelowych gości. W tej niewielkiej grupie, aż 90% zysku ze sprzedaży pochodzi z filmów pornograficznych. Inaczej jest w przypadku, gdy w hotelu dostępna jest usługa streamingowa od Netflixa. Wówczas w 40% pokojach hotelowych włączane są produkcje dostępne w omawianym serwisie VOD.

W raporcie czytamy, że materiały związane ze sportem i wiadomościami ogląda się średnio 14 minut, zaś na Netflixa, hotelowi goście poświęcają średnio aż 90 minut.

Popularne seriale Netfliksa to „House of Cards” z Kevinem Spacey, „Orange Is the New Black”, komiksowy cykl Marvela – „Daredevil”, „Jessica Jones”, „Luke Cage” czy ostatnia niespodziewany hit „Stranger Things”.

Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: