Netflix staje się popularniejszą usługą niż filmy pornograficzne w hotelach na całym świecie – według najnowszych badań Enseo.
Amerykański gigant zmusi marketerów do zmiany złotej zasady mówiącej o tym, że seks się sprzedaje.
Firma Enseo dostarcza sprzęt multimedialny wraz z usługami rozrywkowymi do hoteli na całym świecie. Przedstawiciele Enseo postanowili przeprowadzić badanie, z którego można wyciągnąć ciekawe wnioski.
Z płatnego dostępu do wszelkich usług VOD korzysta niecały 1% hotelowych gości. W tej niewielkiej grupie, aż 90% zysku ze sprzedaży pochodzi z filmów pornograficznych. Inaczej jest w przypadku, gdy w hotelu dostępna jest usługa streamingowa od Netflixa. Wówczas w 40% pokojach hotelowych włączane są produkcje dostępne w omawianym serwisie VOD.
W raporcie czytamy, że materiały związane ze sportem i wiadomościami ogląda się średnio 14 minut, zaś na Netflixa, hotelowi goście poświęcają średnio aż 90 minut.
Popularne seriale Netfliksa to „House of Cards” z Kevinem Spacey, „Orange Is the New Black”, komiksowy cykl Marvela – „Daredevil”, „Jessica Jones”, „Luke Cage” czy ostatnia niespodziewany hit „Stranger Things”.