Showmax wprowadził do Polski jeden z najciekawszych seriali z ostatnich lat. Tytuł „Opowieść podręcznej” doczekał się także kampanii społecznej. Teraz HBO GO wykorzystuje popularność serii.
Trwa kampania reklamowa trzeciego sezonu serialu „Opowieść podręcznej”. Po odejściu Showmaxa z naszego rynku, to właśnie platforma HBO GO powoli przejmowała zagraniczne hity. Jednym z przejętych tytułów jest serial o świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Serial doczekał się kampanii społecznej, gdzie Showmax mocno wypromował tytuł i tym samym zwiększył świadomość wśród polskiej widowni. Koncern HBO postanowił wykorzystać szansę i uruchomił własną promocję pt, „Żyj jak chcesz. bo ja już nie mogę”.
HBO GO wspiera trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”
W bibliotece HBO GO obecnie znaleźć można wszystkie serie „Opowieści podręcznej”. W trzecim sezonie, który obecnie trwa, fabuła koncentruje się na tytułowej podręcznej June (Elisabeth Moss). Kobieta postanowiła powrócić do Republiki Gileadu i postanowiła rozpocząć bunt. Zaskakujące spotkania, zdrady i podróż do przerażającego serca Gileadu zmuszają wszystkich bohaterów do działania. Na ustach mają oni tylko jedną prowokacyjną modlitwę: „Błogosławiona walka”.
W ramach promocji serialu na kreacjach w social media i OOH można zobaczyć intrygujące hasła „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę.”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.
W ramach działań agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH. Koncept kampanii został zastosowany również na trzech innych rynkach zagranicznych, na których funkcjonuje HBO.
„Opowieść podręcznej” – zobacz zwiastun
https://youtu.be/A-m63g8g4R4
Wszystkie dotychczasowe odcinki z nowego sezonu do zobaczenia pod TYM adresem,