Youtuberzy z kanału emce kwadrat we współpracy z platformą Netflix wyprodukowali odcinek pt. „69,90”. Materiał zrealizowany w ramach cyklu „Czarne lusterko”.
W ramach promocji, Netflix we współpracy z polskimi youtuberami przygotował cztery materiały wzorowane serialem „Czarne lustro” (ang. Black Mirror). W niniejszym odcinku, rolę główną zagrały osoby związane z kanałem emce kwadrat dostępnym w serwisie YouTube.
Co oznacza „69,90”? emce kwadrat wyjaśnia w postapokaliptycznym świecie
Według opisu przy materiale, w odcinku zobaczymy postapokaliptyczny świat. „Do odizolowanego od świata bunkru trafia ciężko ranny żołnierz. Czy zaufa swojemu wrogowi i przyjmie od niego pomoc?”.

„Czarne lusterko” od platformy Netflix to nic innego jak kampania reklamowa
Netflix we współpracy z polskimi youtuberami stworzył projekt „Czarne lusterko”. Jest to forma promująca najnowszy sezon „Black Mirror”. W czterech historiach pojawią się m.in Krzysztof Gonciarz, Marcin Stankiwicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat. Znani influencerzy przedstawili własne sytuacje inspirowane serialem oryginalnym Netfliksa.
„Czarne lustro” (and. Black Mirror) to mroczny i klimatyczny serial opowiadający o nowych technologiach, które już teraz są dostępne dla konsumentów. Produkcja pokazuje jak technologia wpływa na zmianę zachowań społecznych. Technologia choć ułatwia życie, to nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Konsekwencje z użytkowania niektórych sprzętów mogą prowadzić do tragedii. Pierwsze dwa sezony zostały nakręcone na zlecenie brytyjskiej stacji Channel 4. Netflix odkupił prawa i stworzył kolejne dwa sezony. Właśnie rozpoczęła się kampania wspierająca najnowszą serię, nie tylko w outdoorze i w internecie, ale także dzięki współpracy z influencerami.