„1%” to dedykowany odcinek w ramach cyklu „Czarne lusterko” od platformy Netflix. W odcinku zobaczymy znanych youtuberów: Grupa Filmowa Darwin.
W ramach promocji, Netflix we współpracy z polskimi youtuberami przygotował cztery materiały wzorowane serialem „Czarne lustro” (ang. Black Mirror). W niniejszym odcinku, rolę główną zagrały osoby związane z kanałem Grupa Filmowa Darwin dostępnym w serwisie YouTube.
Grupa Filmowa Darwin w niecodziennej roli. Komediowi aktorzy wystąpili w mrocznej i dramatycznej etiudzie
Wzruszająca opowieść o nienarodzonym dziecku… po obejrzeniu odcinka nic nie będzie już takie samo. Widz po zobaczeniu materiały pt. „1%” w dalszym ciągu będzie miał dylemat, czy taka technologia powinna istnieć. W niedalekiej przyszłości naukowcy mogą rozgryźć DNA dziecka, który jeszcze jest w łonie matki. Przed przyjściem na świat potomstwa, rodzice mogą dowiedzieć się jaka przyszłość będzie się klarować przed dzieckiem.
„Czarne lusterko” od platformy Netflix to nic innego jak kampania reklamowa
Netflix we współpracy z polskimi youtuberami stworzył projekt „Czarne lusterko”. Jest to forma promująca najnowszy sezon „Black Mirror”. W czterech historiach pojawią się m.in Krzysztof Gonciarz, Marcin Stankiwicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat. Znani influencerzy przedstawili własne sytuacje inspirowane serialem oryginalnym Netfliksa.
„Czarne lustro” (and. Black Mirror) to mroczny i klimatyczny serial opowiadający o nowych technologiach, które już teraz są dostępne dla konsumentów. Produkcja pokazuje jak technologia wpływa na zmianę zachowań społecznych. Technologia choć ułatwia życie, to nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Konsekwencje z użytkowania niektórych sprzętów mogą prowadzić do tragedii. Pierwsze dwa sezony zostały nakręcone na zlecenie brytyjskiej stacji Channel 4. Netflix odkupił prawa i stworzył kolejne dwa sezony. Właśnie rozpoczęła się kampania wspierająca najnowszą serię, nie tylko w outdoorze i w internecie, ale także dzięki współpracy z influencerami.