NetflixWideo

Czarne lusterko: 1% | Grupa Filmowa Darwin na zlecenie serwisu Netflix

„1%” to dedykowany odcinek w ramach cyklu „Czarne lusterko” od platformy Netflix. W odcinku zobaczymy znanych youtuberów: Grupa Filmowa Darwin.

W ramach promocji, Netflix we współpracy z polskimi youtuberami przygotował cztery materiały wzorowane serialem „Czarne lustro” (ang. Black Mirror). W niniejszym odcinku, rolę główną zagrały osoby związane z kanałem Grupa Filmowa Darwin dostępnym w serwisie YouTube.

Grupa Filmowa Darwin w niecodziennej roli. Komediowi aktorzy wystąpili w mrocznej i dramatycznej etiudzie

Wzruszająca opowieść o nienarodzonym dziecku… po obejrzeniu odcinka nic nie będzie już takie samo. Widz po zobaczeniu materiały pt. „1%” w dalszym ciągu będzie miał dylemat, czy taka technologia powinna istnieć. W niedalekiej przyszłości naukowcy mogą rozgryźć DNA dziecka, który jeszcze jest w łonie matki. Przed przyjściem na świat potomstwa, rodzice mogą dowiedzieć się jaka przyszłość będzie się klarować przed dzieckiem.

Grupa Filmowa Darwin prezentuje "1%" w ramach cyklu "Czarne lusterko" na potrzeby promocji serwisu Netflix.
Grupa Filmowa Darwin prezentuje „1%” w ramach cyklu „Czarne lusterko” na potrzeby promocji serwisu Netflix.



„Czarne lusterko” od platformy Netflix to nic innego jak kampania reklamowa

Netflix we współpracy z polskimi youtuberami stworzył projekt „Czarne lusterko”. Jest to forma promująca najnowszy sezon „Black Mirror”. W czterech historiach pojawią się m.in Krzysztof Gonciarz, Marcin Stankiwicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat. Znani influencerzy przedstawili własne sytuacje inspirowane serialem oryginalnym Netfliksa.

„Czarne lustro” (and. Black Mirror) to mroczny i klimatyczny serial opowiadający o nowych technologiach, które już teraz są dostępne dla konsumentów. Produkcja pokazuje jak technologia wpływa na zmianę zachowań społecznych. Technologia choć ułatwia życie, to nie zawsze jest dobrym rozwiązaniem. Konsekwencje z użytkowania niektórych sprzętów mogą prowadzić do tragedii. Pierwsze dwa sezony zostały nakręcone na zlecenie brytyjskiej stacji Channel 4. Netflix odkupił prawa i stworzył kolejne dwa sezony. Właśnie rozpoczęła się kampania wspierająca najnowszą serię, nie tylko w outdoorze i w internecie, ale także dzięki współpracy z influencerami.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: