Multimedia GONews

Multimedia GO, czyli internetowa telewizja za jedyne 3 zł

Zakończyły się testy, w ramach których abonenci mogli korzystać z usługi za darmo

W skrócie:

  • Zakończyły się testy usługi Multimedia GO
  • Internetowa telewizja teraz za 3 zł/mc

Platforma kablowa oficjalnie uruchomiła usługę Multimedia GO dla swoich abonentów. Teraz koszt za dostęp do treści VOD i kanałów TV wynosi 3 zł.

Podczas testów nowego serwisu, Multimedia Polska udostępniała swoim abonentom darmowy dostęp. Klienci do końca czerwca mogli korzystać z dobrodziejstw oferowanych przez Multimedia GO bez dodatkowych opłat. Teraz, aby móc cieszyć się z internetowej telewizji, abonenci muszą uiścić opłatę w wysokości 3 zł miesięcznie.

Przypominamy, iż podczas testów, klienci uzyskiwali dostęp do materiałów VOD oraz do kanałów linearnych dostępnych w ich podstawowym pakiecie. Z usługi można było korzystać za pomocą serwisu multimediago.pl (dostęp za pomocą Multiscreen).

Nowa opcja jest dostępna odpłatnie w wysokości 3 zł miesięcznie, a umowa jest podpisywana na okres pełnego roku.

Multimedia GO, czyli internetowa telewizja

Internetowa telewizja Multimedia GO - oglądaj kiedy i gdzie chcesz
Internetowa telewizja Multimedia GO – oglądaj kiedy i gdzie chcesz

Usługa Multimedia GO jest dostępna za pośrednictwem komputera stacjonarnego oraz urządzeń mobilnych (smartfon i tablet). W ramach umowy klient zyskuje możliwość oglądania kanałów telewizyjnych (dostępnych w ramach pakiety TV). W nowej opcji istnieje możliwość odtworzenia wybranych programów z ramówki kanałów linearnych do 7 dni wstecz (w ramach opcji Catch-Up). Abonent ma możliwość nagrywania wybranych przez siebie programów emitowanych w TV. Dodatkowo, na klientów czeka biblioteka materiałów VOD – w tym dostęp do pojedynczych filmów, jak i do pakietu Strefa Dzieci.

Operator kablowy zdecydował się uruchomić oficjalnie nową usługę akurat przed rozpoczęciem wakacji. Dzięki temu, abonenci będą mogli oglądać telewizję gdziekolwiek będą chcieli – i przede wszystkim – kiedy będą chcieli.

Usługę Replay TV w ramach Catch-Up wprowadziła również UPC Polska dla swoich abonentów. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ. Taką opcję przygotowuje także platforma satelitarna nc+.O szczegółach informowaliśmy w newsie pod TYM adresem. Tego typu działania służą do utrzymywania relacji wśród młodszej widowni, która coraz częściej rezygnuje z tradycyjnego modelu oglądania telewizji na rzecz internetu i serwisów VOD. Także producenci telewizorów prześcigają się z najnowszymi technologami podłączonymi do Internetu Rzeczy, aby zwiększyć czas spędzania przed dużym ekranem.

Dodaj komentarz

Comodo SSL
Close
%d bloggers like this: