Multimedia GONewsPromocje VOD

Multimedia GO, czyli internetowa telewizja za jedyne 3 zł

Zakończyły się testy, w ramach których abonenci mogli korzystać z usługi za darmo

Najważniejsze

  • Zakończyły się testy usługi Multimedia GO
  • Internetowa telewizja teraz za 3 zł/mc

Platforma kablowa oficjalnie uruchomiła usługę Multimedia GO dla swoich abonentów. Teraz koszt za dostęp do treści VOD i kanałów TV wynosi 3 zł.

Podczas testów nowego serwisu, Multimedia Polska udostępniała swoim abonentom darmowy dostęp. Klienci do końca czerwca mogli korzystać z dobrodziejstw oferowanych przez Multimedia GO bez dodatkowych opłat. Teraz, aby móc cieszyć się z internetowej telewizji, abonenci muszą uiścić opłatę w wysokości 3 zł miesięcznie.

Przypominamy, iż podczas testów, klienci uzyskiwali dostęp do materiałów VOD oraz do kanałów linearnych dostępnych w ich podstawowym pakiecie. Z usługi można było korzystać za pomocą serwisu multimediago.pl (dostęp za pomocą Multiscreen).

Nowa opcja jest dostępna odpłatnie w wysokości 3 zł miesięcznie, a umowa jest podpisywana na okres pełnego roku.

Multimedia GO, czyli internetowa telewizja

Internetowa telewizja Multimedia GO - oglądaj kiedy i gdzie chcesz
Internetowa telewizja Multimedia GO – oglądaj kiedy i gdzie chcesz

Usługa Multimedia GO jest dostępna za pośrednictwem komputera stacjonarnego oraz urządzeń mobilnych (smartfon i tablet). W ramach umowy klient zyskuje możliwość oglądania kanałów telewizyjnych (dostępnych w ramach pakiety TV). W nowej opcji istnieje możliwość odtworzenia wybranych programów z ramówki kanałów linearnych do 7 dni wstecz (w ramach opcji Catch-Up). Abonent ma możliwość nagrywania wybranych przez siebie programów emitowanych w TV. Dodatkowo, na klientów czeka biblioteka materiałów VOD – w tym dostęp do pojedynczych filmów, jak i do pakietu Strefa Dzieci.

Operator kablowy zdecydował się uruchomić oficjalnie nową usługę akurat przed rozpoczęciem wakacji. Dzięki temu, abonenci będą mogli oglądać telewizję gdziekolwiek będą chcieli – i przede wszystkim – kiedy będą chcieli.

Usługę Replay TV w ramach Catch-Up wprowadziła również UPC Polska dla swoich abonentów. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ. Taką opcję przygotowuje także platforma satelitarna nc+.O szczegółach informowaliśmy w newsie pod TYM adresem. Tego typu działania służą do utrzymywania relacji wśród młodszej widowni, która coraz częściej rezygnuje z tradycyjnego modelu oglądania telewizji na rzecz internetu i serwisów VOD. Także producenci telewizorów prześcigają się z najnowszymi technologami podłączonymi do Internetu Rzeczy, aby zwiększyć czas spędzania przed dużym ekranem.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: