- Zakończyły się testy usługi Multimedia GO
- Internetowa telewizja teraz za 3 zł/mc
Platforma kablowa oficjalnie uruchomiła usługę Multimedia GO dla swoich abonentów. Teraz koszt za dostęp do treści VOD i kanałów TV wynosi 3 zł.
Podczas testów nowego serwisu, Multimedia Polska udostępniała swoim abonentom darmowy dostęp. Klienci do końca czerwca mogli korzystać z dobrodziejstw oferowanych przez Multimedia GO bez dodatkowych opłat. Teraz, aby móc cieszyć się z internetowej telewizji, abonenci muszą uiścić opłatę w wysokości 3 zł miesięcznie.
Przypominamy, iż podczas testów, klienci uzyskiwali dostęp do materiałów VOD oraz do kanałów linearnych dostępnych w ich podstawowym pakiecie. Z usługi można było korzystać za pomocą serwisu multimediago.pl (dostęp za pomocą Multiscreen).
Nowa opcja jest dostępna odpłatnie w wysokości 3 zł miesięcznie, a umowa jest podpisywana na okres pełnego roku.
Multimedia GO, czyli internetowa telewizja

Usługa Multimedia GO jest dostępna za pośrednictwem komputera stacjonarnego oraz urządzeń mobilnych (smartfon i tablet). W ramach umowy klient zyskuje możliwość oglądania kanałów telewizyjnych (dostępnych w ramach pakiety TV). W nowej opcji istnieje możliwość odtworzenia wybranych programów z ramówki kanałów linearnych do 7 dni wstecz (w ramach opcji Catch-Up). Abonent ma możliwość nagrywania wybranych przez siebie programów emitowanych w TV. Dodatkowo, na klientów czeka biblioteka materiałów VOD – w tym dostęp do pojedynczych filmów, jak i do pakietu Strefa Dzieci.
Operator kablowy zdecydował się uruchomić oficjalnie nową usługę akurat przed rozpoczęciem wakacji. Dzięki temu, abonenci będą mogli oglądać telewizję gdziekolwiek będą chcieli – i przede wszystkim – kiedy będą chcieli.
Usługę Replay TV w ramach Catch-Up wprowadziła również UPC Polska dla swoich abonentów. Więcej o tym pisaliśmy TUTAJ. Taką opcję przygotowuje także platforma satelitarna nc+.O szczegółach informowaliśmy w newsie pod TYM adresem. Tego typu działania służą do utrzymywania relacji wśród młodszej widowni, która coraz częściej rezygnuje z tradycyjnego modelu oglądania telewizji na rzecz internetu i serwisów VOD. Także producenci telewizorów prześcigają się z najnowszymi technologami podłączonymi do Internetu Rzeczy, aby zwiększyć czas spędzania przed dużym ekranem.