Amerykański serwis streamingowy rozszerza swoją ofertę o kanały telewizyjne. Usługa będzie kosztować ok. 40$.
Prezes firmy Mike Hopkins ogłosił cenę na konferencji Citi’s 2017 Internet, Media & Telecommunications we wtorek w Las Vegas.
Zamierzamy utrzymać naszą cenę na wyznaczonym poziomie – powiedział CEO odpowiadając na pytanie dziennikarza. Poniżej 40$, taka będzie oferowana cena za nową usługę – dopowiedział Hopkins.
Prezes wyjaśnił, że jeszcze nie ustalili końcowej ceny, ponieważ promocyjny koszt na start może się różnić. Serwis konkurencyjny od AT&T oferuje usługę Direct TV. Według Prezesa Hulu, firma oszukała swoich klientów oferując dostęp „za najniższą cenę” w wysokości 35$, gdzie aktualnie za miesiąc abonenci muszą zapłacić 60$.
Hopkins podzielił się ze szczegółami nowego serwisu, który zadebiutuje w pierwszym kwartale tego roku. Usługa z kanałami będzie oferowana wraz z zawartością materiałów VOD z obecnego pakietu dostepnego za 8$. Klienci będą mogli również skorzystać z chmury w technologii DVR.
Myślimy, że ta unikalna oferta na naszym rynku da nam pewny sukces – skomentował Hopkins.
W konsekwencji nadchodzącej usługi do współpracy dołączyła grupa medialna CBS Corp., która w serwisie Hulu zaoferuje swoje topowe stacje.
CBS ostatnimi czasy rozpowszechnia sygnał do swoich kanałów telewizyjnych za pomocą internetu. W październiku firma dogadała się z Google i w najbliższym czasie rozpocznie usługę OTT w serwisie YouTube. Podobny produkt pojawi się także w opcji Direct TV od AT&T, ale negocjacje wciąż trwają.
Grupa medialna udostępniając kanały linearne dla nadchodzącej usługi Hulu nie zamierza zrezygnować z wyłączności kontentu VOD oferowanej w ramach własnego serwisu streamingowego CBS All Access.
Warto dodać, że Hulu zyska kontent sportowy, m.in CBS Sport Network. W nowej ofercie będą dostępne także kanały od Showtime. To żadne zaskoczenie, bowiem kontent od Showtime jest już dostępny w standardowej ofercie streamingowej Hulu.