NewsShowMax

Film „Ksiądz” to kolejna odsłona kampanii serwisu ShowMax

Szumnie zapowiadany film w reżyserii Wojtka Smarzowskiego „Ksiądz” jest kolejnym elementem kampanii promującej serwis ShowMax.

Afrykańska platforma wkroczyła do Polski w ubiegłym miesiącu i szturmem dociera do widzów reklamując usługę w modelu 360 stopni. W pierwszej odsłonie kampanii elementem przyciągającym potencjalnych subskrybentów był krótki film „Czerwony punkt”, w którym udział wziął brytyjski aktor Ewan McGregor.

Firma własnie ruszyła z kolejną odsłoną kampanii reklamowej, a motywem przewodnim będzie najnowsza etiuda „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego. Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy 5 faktów, które należy poznać jeszcze przed obejrzeniem – sprawdź.

Reżyser w rozmowie z Gazetą.pl przytoczył problem, jaki dotyka ta prawie dwudziestominutowa produkcja.

Kościół nie rozliczył się z pedofilią w swoich szeregach i to jest temat, który mnie uwiera. I że kompletnie nie zajmuje się ofiarami, co jest po prostu podłe. Wkurza mnie to. (…) Ja zrobiłem na razie malutkiego „Księdza”, ale tak naprawdę chodzi mi o ofiary pedofilów w sutannach.

Nowa odsłona będzie składała się z dwóch części: teaser i reveal. Kampania wystartowała zarówno w telewizji, w internecie jak i offline – na bilboradach i w nośnikach dostępnych w galeriach handlowych.

Kampania została przygotowana przez Bridge2Fun, za produkcję odpowiada Filmit, a za zakup mediów PHD. Z kolei w internecie akcję marketingową wspiera Perfomance Media.

Tagi

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button
Comodo SSL banner
Close
Close

Wyłącz AdBlock :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o rynku VOD!
%d bloggers like this: