Szumnie zapowiadany film w reżyserii Wojtka Smarzowskiego „Ksiądz” jest kolejnym elementem kampanii promującej serwis ShowMax.
Afrykańska platforma wkroczyła do Polski w ubiegłym miesiącu i szturmem dociera do widzów reklamując usługę w modelu 360 stopni. W pierwszej odsłonie kampanii elementem przyciągającym potencjalnych subskrybentów był krótki film „Czerwony punkt”, w którym udział wziął brytyjski aktor Ewan McGregor.
Firma własnie ruszyła z kolejną odsłoną kampanii reklamowej, a motywem przewodnim będzie najnowsza etiuda „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego. Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy 5 faktów, które należy poznać jeszcze przed obejrzeniem – sprawdź.
Reżyser w rozmowie z Gazetą.pl przytoczył problem, jaki dotyka ta prawie dwudziestominutowa produkcja.
Kościół nie rozliczył się z pedofilią w swoich szeregach i to jest temat, który mnie uwiera. I że kompletnie nie zajmuje się ofiarami, co jest po prostu podłe. Wkurza mnie to. (…) Ja zrobiłem na razie malutkiego „Księdza”, ale tak naprawdę chodzi mi o ofiary pedofilów w sutannach.
Nowa odsłona będzie składała się z dwóch części: teaser i reveal. Kampania wystartowała zarówno w telewizji, w internecie jak i offline – na bilboradach i w nośnikach dostępnych w galeriach handlowych.
Kampania została przygotowana przez Bridge2Fun, za produkcję odpowiada Filmit, a za zakup mediów PHD. Z kolei w internecie akcję marketingową wspiera Perfomance Media.