NewsShowMax

Film „Ksiądz” to kolejna odsłona kampanii serwisu ShowMax

Szumnie zapowiadany film w reżyserii Wojtka Smarzowskiego „Ksiądz” jest kolejnym elementem kampanii promującej serwis ShowMax.

Afrykańska platforma wkroczyła do Polski w ubiegłym miesiącu i szturmem dociera do widzów reklamując usługę w modelu 360 stopni. W pierwszej odsłonie kampanii elementem przyciągającym potencjalnych subskrybentów był krótki film „Czerwony punkt”, w którym udział wziął brytyjski aktor Ewan McGregor.

Firma własnie ruszyła z kolejną odsłoną kampanii reklamowej, a motywem przewodnim będzie najnowsza etiuda „Ksiądz” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego. Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy 5 faktów, które należy poznać jeszcze przed obejrzeniem – sprawdź.

Reżyser w rozmowie z Gazetą.pl przytoczył problem, jaki dotyka ta prawie dwudziestominutowa produkcja.

Kościół nie rozliczył się z pedofilią w swoich szeregach i to jest temat, który mnie uwiera. I że kompletnie nie zajmuje się ofiarami, co jest po prostu podłe. Wkurza mnie to. (…) Ja zrobiłem na razie malutkiego „Księdza”, ale tak naprawdę chodzi mi o ofiary pedofilów w sutannach.

Nowa odsłona będzie składała się z dwóch części: teaser i reveal. Kampania wystartowała zarówno w telewizji, w internecie jak i offline – na bilboradach i w nośnikach dostępnych w galeriach handlowych.

Kampania została przygotowana przez Bridge2Fun, za produkcję odpowiada Filmit, a za zakup mediów PHD. Z kolei w internecie akcję marketingową wspiera Perfomance Media.

Leave a Reply

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
Comodo SSL banner

Dzięki reklamom się utrzymujemy :)

Dzięki naszym nienachalnym reklamom możemy oferować Ci informacje o serwisach VOD. Jeśli uznasz, że wybrana reklama przeszkadza Ci w korzystaniu naszej strony - po prostu do nas napisz!