Portal społecznościowy będzie dostępny na większych ekranach, w tym Apple TV. Firma zamierza wprowadzić dłuższe formy wideo.
Aplikacja Facebook będzie dostępna na większych ekranach za sprawą set-top boxów. Wszystko po to, by wprowadzić dłuższe formy wideo oraz zwiększyć zyski ze sprzedaży reklam.
Według Journal, firma zamierza połączyć swój flagowy produkt z telewizorami i ma być to najbardziej priorytetowa strategia. W ten sposób, Facebook mógłby powalczyć o reklamodawców działających w medium telewizyjnym.
Facebook ma ogromne możliwości uzyskania potencjalnej widowni, wszystko za sprawą prawie 2 mld użytkowników. W tym celu, Mark będzie mógł zdobyć lub sfinansować oryginalny kontent – od dystrybutorów telewizyjnych, a także od znanych osób z wirtualnego świata.
W międzyczasie, firma poinformowała o zmianie algorytmu dla news feeda, gdzie będzie faworyzowała dłuższe formy wideo.
Czy zatem Facebook dąży do stworzenia największej platformy oferującej VOD?