News

Facebook zostanie dostawcą pełnometrażowych produkcji?

Portal społecznościowy będzie dostępny na większych ekranach, w tym Apple TV. Firma zamierza wprowadzić dłuższe formy wideo.

Aplikacja Facebook będzie dostępna na większych ekranach za sprawą set-top boxów. Wszystko po to, by wprowadzić dłuższe formy wideo oraz zwiększyć zyski ze sprzedaży reklam.

Według Journal, firma zamierza połączyć swój flagowy produkt z telewizorami i ma być to najbardziej priorytetowa strategia. W ten sposób, Facebook mógłby powalczyć o reklamodawców działających w medium telewizyjnym.

Facebook ma ogromne możliwości uzyskania potencjalnej widowni, wszystko za sprawą prawie 2 mld użytkowników. W tym celu, Mark będzie mógł zdobyć lub sfinansować oryginalny kontent – od dystrybutorów telewizyjnych, a także od znanych osób z wirtualnego świata.

W międzyczasie, firma poinformowała o zmianie algorytmu dla news feeda, gdzie będzie faworyzowała dłuższe formy wideo.

Czy zatem Facebook dąży do stworzenia największej platformy oferującej VOD?

Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: