Cristiano Ronaldo nie przechodzi tylko z Real Madryt do Juventusu F.C. Najlepszy piłkarz świata wystąpi także w reality-show w serwisie Facebook Watch.
Media rozpisują się o odejściu Cristiano Ronaldo z Real Madryt do nowego klubu piłkarskiego Juventus F.C. To nie jedyna zmiana w życiu sportowca. Właśnie trwają końcowe rozmowy o wystąpieniu piłkarza w reality-show realizowanego dla platformy Facebook Watch. Partnerzy nie ujawniają szczegółów produkcji, ale nieoficjalnie mówi się, że Ronaldo za udział w programie ma zainkasować ok. 10 mln dol.
Kulisy transferu Cristiano Ronaldo do klubu Juvenstus F.C. w reality-show?
Niedługo rozpoczną się zdjęcia (o ile dojdzie do podpisania umów) do nowego programu, więc możemy mieć pewność, że pierwszym tematem będzie historyczny transfer sportowca do nowego klubu piłkarskiego.
Seria ma mieć 13 odcinków i opowiadać o najlepszym piłkarzu świata. Kamery będą śledzić Cristiano nie tylko na boisku, ale także w życiu prywatnym. Za produkcję reality-show odpowiadają firmy, które realizowały już programy stricte sportowe, tj. Religion of Sports oraz Matador Content.
Warto przypomnieć, że Facebook już ma w swojej bibliotece podobny format pt. „Tom vs Time”. W programie śledzimy codzienne życie znanego futbolisty Toma Brady’ego. Pierwszy odcinek zadebiutował w styczniu br., a seria liczyła sześć materiałów.
Facebook Watch w natarciu z Netfliksem, YouTube Premium i HBO GO
Największy portal społecznościowy zamierza walczyć o rynek wideo z największymi konkurentami. Facebook Watch na własne treści, w tym seriale i programy telewizyjne zamierza wydać w tym roku ponad miliard dolarów. Wszystko po to, by móc ugryźć kawałek tortu Netfliksowi, HBO GO czy chociażby największemu rywalowi YouTube Premium (dawniej YouTube Red). O zmianie nazwy produktu pisaliśmy TUTAJ.