Eurosport PlayerNews

Eurosport Player w ofercie operatorów telekomunikacyjnych?

Discovery Communications, właściciel usługi Eurosport Player zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.

Podczas targów Mobile World Congress Discovery Communications przedstawiło nową ofertę współpracy (m.in przy Eurosport Player) z operatorami telefonii komórkowej w charakterze ekskluzywnych partnerów igrzysk olimpijskich.

Operatorzy będą mogli zapewnić swoim klientom dostęp do tej szczególnej imprezy sportowej, zyskując status „Oficjalnego Nadawcy Mobilnego”.

Jako właściciel wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych na terytorium 50 krajów Europy do igrzysk olimpijskich organizowanych w latach 2018-2024, Discovery Communications i Eurosport wykorzystują swoje platformy (otwarte, płatne, cyfrowe i kierowane bezpośrednio do konsumenta) oraz nawiązują szeroką współpracę z innymi dużymi dystrybutorami w Europie, aby pokazać igrzyska niespotykanej dotąd liczbie kibiców za pośrednictwem rekordowej liczby platform.

Dzięki statusowi „Oficjalnego Nadawcy Mobilnego” operatorzy będą mogli zaoferować ekskluzywnie swoim klientom nieograniczony dostęp do transmisji z olimpijskich zmagań oraz powiązać swoją markę z kołami olimpijskimi.

Aby zwiększyć zaangażowanie widzów, usługa zostanie zindywidualizowana – operatorzy będą mogli udostępnić swoim klientom własny, całodobowy kanał pokazujący najlepsze momenty igrzysk, w tym przekaz na żywo zza kulis najważniejszych wydarzeń oraz najnowsze wiadomości.

Pojawią się także ekskluzywne relacje w trybie na życzenie, które operatorzy będą mogli wykorzystać do aktywizowania kibiców i użytkowników w mediach społecznościowych. Oferta ta będzie dostępna zarówno przed igrzyskami, jak i w trakcie oraz po ich zakończeniu.

– Od ponad 30 lat Discovery współpracuje z najlepszymi partnerami, dostarczając wyjątkową treść dla każdego na wszystkich platformach. Sport ma szczególnie wielką moc oddziaływania w środowisku mobilnym, o czym świadczy rozwój naszej usługi streamingowej, kierowanej bezpośrednio do konsumenta – Eurosport Player.

Nie możemy się doczekać współpracy z operatorami mobilnymi, dzięki której igrzyska olimpijskie staną się jeszcze powszechniej dostępne i w większym stopniu zaangażują użytkowników urządzeń mobilnych – powiedział podczas konferencji Jean-Briac Perrette, prezes i CEO Discovery Networks International.

Źródło: Discovery



Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: