News World

Discovery współtworzy nowy serwis VOD: „Chcemy dotrzeć do widzów na każdej platformie”

ProSiebenSat.1 i Discovery Communications ogłosiły plany rozwoju oferty video online i serwisu VOD poprzez partnerstwo przy streamingu programów.

Serwis VOD startuje w Niemczech

Na początku serwis streamingowy udostępni siedem kanałów znajdujących się w aktualnej ofercie aplikacji mobilnej ProSieben 7TV: ProSieben, SAT.1, kabel eins, sixx, ProSieben MAXX, Sat.1 Gold i kabel eins Doku, a dodatkowo także niekodowane na rynku niemieckim kanały z portfolio Discovery – DMAX i TLC. Ulepszony serwis będzie początkowo dostarczany konsumentom poprzez aplikację 7TV, wykorzystując już istniejącą platformę technologiczną, a w przyszłości obaj partnerzy planują dalsze udoskonalenia tej technologii. SevenOne Media, należący do ProSieben dom mediowy, zajmie się sprzedażą reklam. Partnerzy przewidują, że ulepszona usługa zadebiutuje jeszcze w tym roku.

Ekspansja w krajach europejskich

Obecna usługa OTT (Over-The-Top) jest pierwszym krokiem w realizacji założeń współpracy. W planach jest także utworzenie większej platformy OTT, na której pojawią się również inne kanały i programy Discovery, a w przyszłości potencjalnie kontent od innych partnerów. ProSieben i Discovery są otwarte na rozmowy z innymi nadawcami, którzy chcieliby dołączyć do tego przedsięwzięcia. Co więcej, partnerzy pracują nad strategią udostępniania poprzez platformę relacji sportowych w oparciu o ofertę aplikacji 7TV i Eurosport Player.

Współpraca z Discovery Communications jest ważnym krokiem naprzód, który pozwoli nam rozwijać nasze technologie i rozszerzyć ofertę o dodatkowe kanały w przyszłości. Nasi widzowie zyskają dostęp do bogatszego i różnorodnego pakietu treści najwyższej jakości- powiedział Christof Wahl, Chief Digital Entertainment Officer w ProSiebenSat.1.

Zależy nam na dotarciu z naszymi markami i programami do każdego widza i na wszystkich możliwych platformach. Dlatego też chcemy współdziałać z partnerami w całej Europie. Cieszymy się z nawiązania innowacyjnej współpracy z ProSiebenSat.1, która otwiera nowy rozdział naszej obecności na rynku niemieckim. Jesteśmy otwarci na kooperację także z innymi partnerami – wszystko po to, aby nasi widzowie mieli dostęp do swoich ulubionych programów wszędzie tam, gdzie chcą je oglądać – dodała Katarzyna Kieli, President & Managing Director, Discovery Networks w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Aplikacja 7TV, która oferuje widzom obszerną bibliotekę bezpłatnych treści wideo, a także transmisje bezpłatnych kanałów telewizyjnych ProSieben, została pobrana ok. 6 mln razy od 2014 roku. Promocja aplikacji zostanie wzmocniona poprzez dodatkowe działania marketingowe obu partnerów. Prowadzona jest rekrutacja na menedżera, który pokieruje projektem joint venture.

Dodaj komentarz

Comodo SSL banner
Close

Dostarczamy newsy dzięki reklamom :)

Prosimy o wyłączenie wtyczki AdBlock lub dodanie serwisu VODnews.pl do białej listy. Gwarantujemy, że nasz reklamy nie przeszkadzają w przeglądaniu serwisu, ani nie irytują. Dziękujemy!
%d bloggers like this: