News World

DirectTV Now po debiucie zyskał 200 tys. abonentów, ale może ich stracić

Miesiąc temu zadebiutowała nowa platforma streamingowa od koncernu AT&T oferująca dostęp do ponad 120 kanałów telewizyjnych.

W ciągu pierwszego okresu, w serwisie zarejestrowano ponad 200 tysięcy płacących użytkowników. Niemniej sukces ten może szybko się zmienić, ponieważ wielu internautów skarży się na techniczne działanie serwisu i po okresie promocyjnym mogą nie wrócić.

W ofercie DirectTV Now znajduje się nawet 120 kanałów telewizyjnych nadawanych w internecie czy w ofertach kablowych i satelitarnych.

Twórcy serwisu zaobserwowali tendencję wzrostową z tygodnia na tydzień, zaś w ciągu miesiąca z oferty skorzystało ponad 200 tys. użytkowników.

Znawcy mediowi podchodzą do tej informacji bardzo ostrożnie. W ciągu pierwszych tygodniu działania usługi od AT&T wielu użytkowników skarży się na trudności korzystania z platformy oraz wytykają liczne błędy. Do tego stopnia, że momentami nie mogą w ogóle skorzystać z opłaconego abonamentu.

Korporacja AT&T może mieć poważne kłopoty, tym bardziej, że za chwilę startuje konkurencyjna usługa od Hulu (pisaliśmy o tym TUTAJ).

Dodaj komentarz

Comodo SSL
Close
%d bloggers like this: