Miesiąc temu zadebiutowała nowa platforma streamingowa od koncernu AT&T oferująca dostęp do ponad 120 kanałów telewizyjnych.
W ciągu pierwszego okresu, w serwisie zarejestrowano ponad 200 tysięcy płacących użytkowników. Niemniej sukces ten może szybko się zmienić, ponieważ wielu internautów skarży się na techniczne działanie serwisu i po okresie promocyjnym mogą nie wrócić.
W ofercie DirectTV Now znajduje się nawet 120 kanałów telewizyjnych nadawanych w internecie czy w ofertach kablowych i satelitarnych.
Twórcy serwisu zaobserwowali tendencję wzrostową z tygodnia na tydzień, zaś w ciągu miesiąca z oferty skorzystało ponad 200 tys. użytkowników.
Znawcy mediowi podchodzą do tej informacji bardzo ostrożnie. W ciągu pierwszych tygodniu działania usługi od AT&T wielu użytkowników skarży się na trudności korzystania z platformy oraz wytykają liczne błędy. Do tego stopnia, że momentami nie mogą w ogóle skorzystać z opłaconego abonamentu.
Korporacja AT&T może mieć poważne kłopoty, tym bardziej, że za chwilę startuje konkurencyjna usługa od Hulu (pisaliśmy o tym TUTAJ).