Aplikacja społecznościowa Snapchat, z której korzysta największy odsetek młodych użytkowników, poszerza swoją ofertę VOD.
O pierwszym reality show realizowanym na potrzeby aplikacji Snapchat pisaliśmy TUTAJ. Firma we współpracy z Disney’em przygotowała program pt. “Watch Party: The Bachelor” – spin-off reality show „The Bachelor” emitowanego w stacji ABC.
Snapchat staje się medium krótkich materiałów VOD przeznaczonych dla młodszych odbiorców. Firma oficjalnie nie informowała o przyjętej strategii budowania nowej formy serwisu z wideo na żądanie. Niemniej, jej poczynania od jakiegoś czasu pokazują, iż twórcy zmierzają w tym kierunku.
Tym razem na Snapchacie zadebiutuje reality show „Second Chance” realizowanego przez koncern A&E Networks. W programie udział wezmą byli partnerzy i za pomocą kamer będą chcieli odbudować swoje relacje. W ten sposób zamierzają uratować swój związek. Format zadebiutuje w kwietniu br.
A&E Networks zamierza publikować także materiały z stacji telewizyjnych dostępnych we własnym portfolio, m.in FYI, History i Lifetime.
Globalny koncert nie jest jedynym partnerem medialnym dla twórców Snapchata. Wśród innych dostawców materiałów wideo wyróżnia się wcześniej wspomniana przez nas korporacja Disney i ABC oraz BBC, NBC Universal czy Turner.